Samsung na Fuorisalone događaju u sklopu Milan Design Week 2023 predstavlja svoju održivu i povezanu filozofiju dizajna usmerenu ka životnom stilu korisnika

Kompanija Samsung Electronics predstavila je svoju održivu i povezanu filozofiju dizajna usmerenu ka životnom stilu korisnika, otvaranjem izložbe “Bespoke Home, Bespoke Life” u sklopu Fuorisalone događaja koji je deo poznatog Milan Design Week 2023. Od 17. do 23. aprila posetioci Samsung izložbenog prostora imaju priliku da istraže najnovije Bespoke kućne uređaje koji zadovoljavaju zahteve korisnika, dok istovremeno osnažuju njihov jedinstveni životni stil.

Ovogodišnji izložbeni prostor u prvi plan stavlja težnje kompanije Samsung u pogledu održivosti, naglašavajući niz novih i uzbudljivih saradnji. Osim demonstracije kako Samsung doprinosi održivosti kroz celokupni životni ciklus proizvoda te osnažuje životni stil korisnika uz povezanost uređaja, štand uključuje dinamičnu izložbu Seun Seungji Muna i Hosuk Janga, poznatih korejskih lifestyle dizajnera. Ova izložba ističe nova, limitirana izdanja Bespoke panela u saradnji sa TOILETPAPER, kreativnim studijem sa sedištem u Milanu.

„Bespoke Life koji prikazujemo u sklopu Fuorisalone 2023 događaja predstavlja sledeću evoluciju Bespoke vizije koja proširuje personalizaciju na celokupni dom korisnika. Živeti ‘Bespoke Life’ omogućuje korisnicima dizajniranje doma, ne samo po njihovim jedinstvenim željama, već i vrednostima omogućavajući  uživanje u personaliziranijem, povezanom i održivom stilu života“, rekao je Ik Su Čoi, izvršni potpredsednik i voditelj Tima Prodaje i Marketinga u Digital Appliances Business odeljenju, Samsung Electronics.

Od produkcije do recikliranja, održivost za bolju planetu

Vizija kompanije Samsung za zeleniju budućnost koja uključuje održivost u više aspekata svakodnevnog života postaje jasna svakom posetiocu čim uđe u izložbeni prostor. Prvu izložbu sa kojom se posetioci susreću kreirao je Seungji Mun, cenjeni umetnik koji je poznat po svom minimalističkom, ekološki osvešćenom industrijskom dizajnu. Pod nazivom „We Breathe“, izložba smešta uređaje, uključujući Bespoke AI mašinu za pranje i sušenje veša, kao i Bespoke BMF[1] frižider, u prostor sastavljen uglavnom od recikliranih materijala kao što su odbačena plastika[2] i ribarske mreže. Ova izložba prikazuje uređaje kako „spavaju“, dok štede energiju putem prikazane SmartThings energy-saving tehnologije.

Everyday Sustainability” izložba ističe napore kompanije Samsung u podržavanju održivosti kroz celokupni životni ciklus proizvoda. Od proizvodnje i distribucije do upotrebe i odlaganja, Samsung nastavlja da jača ekološku osvešćenost u svakom aspektu svog poslovanja. To uključuje smanjenje upotrebe resursa i emisije ugljenika[3] tokom procesa nabavke, osmišljavanja eko pakovanja za distribuciju pa sve do implementacije inovativne tehnologije za uštedu energije tokom faze korišćenja, olakšavajući korisnicima recikliranje uređaja nakon što njihov životni ciklus završi.

Bolji, pametniji stil života kroz povezanost uređaja

Uz isticanje ključnih inovacija koje upotpunjuju održive vrednosti korisnika, Samsung izložbeni prostor naglašava i sposobnosti SmartThings platforme za transformaciju načina na koji korisnici mogu komunicirati sa svojim uređajima uz jedinstvena iskustva koja donose mir u njihov međusobno povezani svet.

Connected Experience” izložba naglašava vrste besprekornih i intuitivnih iskustava koja postaju moguća  kombinovanjem hiper povezivosti Bespoke uređaja sa automatizacijom SmartThings platforme. Ova interaktivna izložba demonstrira kako unapređene usluge Samsung SmartThings platforme – uključujući SmartThings Cooking, Clothing Care, Energy, Air Care, Pet Care i Home Care opcije – pojednostavljuju korisničke rutine te čine svakodnevne kućne zadatke praktičnijima.

Posebno se ističe kako SmartThings rešenja za uštedu energije pomažu korisnicima da upravljaju svojom energetskom potrošnjom te smanjuju emisiju ugljenika i račune. To uključuje do 15% više uštede za kompatibilne frižidere, do 20% za kompatibilne klima-uređaje i do 70% za kompatibilne mašine za pranje veša koje koriste Ecobubble™ tehnologiju[4] i AI Energy Mode način rada.

Takođe, SmartThing Energy upravlja proizvodnjom energije i uštedom energenata u celom domu, omogućavajući pravu viziju „Net Zero Home“. U tu svrhu, Samsung proširuje partnerstva s evropskim energetskim kompanijama kao što su SMA Solar Technology i PASSIV.

Doživljaj ultimativne personalizacije kroz Bespoke dizajn

Saradnje koje je Samsung predstavio na Fuorisalone 2023 događaju redefinišu granice Bespoke dizajna. Ovaj napredak u partnerstvu i dizajnu ponovno potvrđuje predanost kompanije Samsung da svojim korisnicima ponudi ultimativnu personalizaciju.

Dizajnersku zonu unutar Samsung izložbenog prostora zaokružila je upečatljiva izložba hvaljenog dizajnera Hosuk Janga pod nazivom „Framed“. Predstavljajući estetiku koja spaja filozofiju Bespoke dizajna s onom od Evropskog društvenog kluba, „Framed“ pametno uključuje okvire umetničkih slika u dizajn panela na Bespoke frižideru. Rezultat toga je izložba koja podstiče posetioce da vizualizuju kako bi izrazili svoju jedinstvenost i personalizuju svoj enterijer sa Bespoke uređajima.

Dizajnerska zona takođe uključuje Bespoke galeriju koja poziva posetoce da dožive personalizaciju sopstvenog frižidera pomoću MyBespoke[5] opcije te prikazuje limited-edition panele frižidera koji su dizajnirani u saradnji sa TOILETPAPER, kreativnim studijem i magazinom. Bespoke TOILETPAPER kolekcija uključuje ukupno četiri unikatna dizajna: DESSERT TABLE, LIPSTICKS, MIRROR i ROSES.

Samsung izložbeni prostor na Fuorisalone 2023 događaju nalazi se u Artpoint Superstudio, na adresi Via Tortona 27, Milano. Za više informacija o izložbama posetite Fuorisalone 2023 službenu web stranicu.


[1] Frižider sa donjim zamrzivačem (Eng. Bottom Mount Freezer)

[2] Samsung uređaji iskoristili su približno 41.000 tona reciklirane plastike u 2022.

[3] Od 2021. težnja kompanije Samsung za smanjenje ugljenika rezultirala je smanjenjem emisije ugljenika od 6,41 miliona tona.

[4] Temeljeno na internom testiranju. Rezultati mogu varirati zavisno od korisnikovog stvarnog okruženja i obrazaca korišćtenja.

[5] MyBespoke je usluga prilagođavanja koja korisnicima omogućuje stvaranje jedinstvenog frižidera koji će odgovarati njihovom stilu uz korišćenje njihovih omiljenih fotografija, originalnog dizajna ili umetničkih dela.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.