Samsung Electronics Co., Ltd. saopštio je da je osvojio priznanja za izvrsnost u dizajnu na dodeli Međunarodnih nagrada za izvrsnost u dizajnu (IDEA) za 2024. godinu. Među priznanjima su dve zlatne, jedna srebrna i dve bronzane nagrade, kao i 40 finala.
IDEA – jedan od najprestižnijih programa nagrada za dizajn – organizuje Društvo industrijskih dizajnera Amerike (IDSA). Osnovana 1980, IDEA nagrađuje dostignuća u industrijskom dizajnu. IDEA je ove godine odabrala pobednike u 20 kategorija, uključujući dom, tehnologiju široke potrošnje i digitalnu interakciju. Ključni kriterijumi ocenjivanja takođe obuhvataju inovacije u dizajnu, koristi po korisnika, koristi po društvo itd.
Dizajn kompanije Samsung odražava promene vrednosti i inovativnu tehnologiju kompanije. Kompanija je nagrađena za izvrsnost u dizajnu usmerenu na način života i iskustvo korisnika.
„Ove nagrade su važna potvrda naše neumorne posvećenosti pomeranju granica dizajna koji se ljudima dopada“, izjavio je Tiem Rou (TM Roh), predsednik i direktor Centra za korporativni dizajn u kompaniji Samsung Electronics. „I dalje ćemo biti usmereni ka razvoju inovativnog dizajna koji obogaćuje život naših korisnika i ostaje veran suštini svakog proizvoda.“
Samsung je osvojio dve zlatne nagrade za ove izuzetne inovacije:
- Galaxy AI UX uvodi svrsishodnu inteligenciju sa ciljem unapređenja svakog aspekta života, posebno omogućavanjem nesmetane komunikacije na svakom mestu u svakom trenutku. Funkcije koje donosi se mogu sa lakoćom koristiti u svakodnevnom životu – uz prevođenje koje uklanja jezičke barijere, prevođenje uživo koje automatski prevodi pozive, pomoć pri sastavljanju beleški koja korisnicima omogućava da prave inteligentne sažetke svojih beleški, pomoć pri pretrazi za sažimanje i prevođenje internet stranica i pomoć pri ćaskanju za pisanje poruka na jeziku koji korisniku najviše odgovara.
- Koncept naprednog dizajna za dodatnu opremu za kućne aparate – nazvan „identitet održivog dizajna za dodatnu opremu za kućne aparate“ – označava tri boje dodatne opreme – kao što su filteri za usisivače i prečišćivače vazduha – u zavisnosti od zahteva održavanja i načina odlaganja. Zahvaljujući ovom unapređenju dizajna, korisnici mogu lakše da prepoznaju potrebe svoje dodatne opreme, naročito ako je promenjena ili ažurirana.
Samsung je osvojio srebrnu nagradu za ovaj najsavremeniji proizvod:
- Galaxy Z Flip5, sklopivi pametni telefon koji koristi novi faktor forme i veći ekran na poklopcu za savršeno korisničko iskustvo.
Samsung je osvojio dve bronzane nagrade za ove primere skladnog dizajna:
- Galaxy Tab S9 serija kombinuje prenosivost tableta sa njegovom moćnom funkcionalnošću. Raznovrsan format i robusni alati i aplikacije ga čine odličnim izvorom produktivnosti tokom celog dana.
- AI Vision Inside[1] prepoznaje čak 33 svežih prehrambenih artikala kada se unose i iznose iz Bespoke Flex™ frižidera sa 4 vrata sa AI Family Hubom™+[2] i potom popunjava spisak hrane.
Od proizvoda do UX dizajna, ukupno 45 nagrada za TV uređaje, kućne aparate i pametne telefone
Veliki broj Samsung proizvoda je bio među finalistima, a među njima su:
- Neo QLED 8K, TV uređaj koji pruža imersivno iskustvo uz infinity air
- Music Frame, podesivi bežični zvučnik osmišljen da se savršeno uklopi u okruženje.
- Bespoke AI Laundry Combo™, all-in-one mašina za veš i sušilica.
- Easy Setting Box, koji korisnicima omogućava da razdele ekrane na više delova za unapređeno obavljanje više zadataka istovremeno i produktivnost. Takođe nudi funkcionalnost i računara i pametnog monitora korišćenjem jednog miša, bez daljinskog upravljača.
- Ambalaža izdanja Galaxy Z Flip5 Maison Margiela predstavlja posebnu saradnju sa pariskim ateljeom visoke mode Maison Margiela koja odražava njegov stil bez završne obrade korišćenjem izražajnog šava u središtu preklopa. Papirna tkanina koja pokriva spoljašnji deo pakovanja se savršeno uklapa sa uređajem uz estetiku visoke mode ateljea Maison Margiela.
[1] Od marta 2024, funkcija AI Vision Inside može da prepozna čak 33 prehrambena artikla poput svežeg voća i povrća. Ako hrana nije prepoznatljiva, može biti navedena kao nepoznata. AI Vision Inside ne može da identifikuje ili navede bilo koju hranu u korpi na vratima frižidera ili zamrzivaču. Prepoznaje prehrambene artikle zasnovane na modelima dubokog učenja, koji se povremeno mogu ažurirati da bi se poboljšala tačnost.
[2] Nazivi se razlikuju po regionima. Severna Amerika: Bespoke Flex™ frižider sa 4 vrata sa AI Family Hubom™+, Latinska Amerika: Bespoke frižider sa 4 francuskih vrata sa AI Family Hubom™+.