Bavljenje prljavim vešom može da bude previše zahtevno – pomislite samo na razdvajanje boja i odeće dece i odraslih, čitanje i tumačenje etiketa i biranje različitih deterdženata i omekšivača – i zato kod mnogih od nas izaziva frustraciju.
U novom videu za kampanju koji je premijerno prikazan 28. maja Samsung predstavlja kako nova linija Bespoke AI veš mašina eliminiše frustracije u obavljanju svakodnevnog kućnog posla. Napravljen je u saradnji sa kompanijama Disney i Pixar i prikazuje likove iz filma „U mojoj glavi 2“ koji u bioskopima počinje da se prikazuje 14. juna.1
Video za kampanju pruža šaljiv pogled na emocionalnu buru koja može da se izbegne ako se izabere nova linija Samsung BESPOKE AI veš mašina sa funkcijama kao što je AI EcoBubble™.2 U filmu se pojavljuju nove emocije – Anksioznost, Stid, Dosada i Zavist – kad glavna junakinja napuni 13 godina i počne da se suočava sa novim izazovima.
Nova linija Bespoke AI mašina za pranje od Samsung koristi našu inovativnu tehnologiju SpaceMax™, koja omogućava veći kapacitet punjenja sa ogromnih 11 kg u standardnom kućištu dubine od 600 mm. Ovo će svakako zvučati ohrabrujuće za zauzete domaćinstva sa decom, posebno za one koji su posebno aktivni van kuće i akumuliraju više veša za pranje od proseka!
Tokom AI Wash ciklusa, pametni algoritmi analiziraju svaku tkaninu i prilagođavaju ciklus pranja kako bi postigli najbolje rezultate sa minimalnom potrošnjom energije i vode. Bez obzira da li perete osetljive tkanine ili teške materijale, ove pametne mašine za pranje će se prilagoditi vašim potrebama i dati izvanredne rezultate svaki put.
„Saradnja sa filmom „U mojoj glavi 2“ u produkciji kompanija Disney i Pixar je predstavljala pravo osveženje jer smo mogli da smislimo nove načine da ispričamo priču. Nastavićemo da predstavljamo prednosti nove Bespoke AI linije veš mašina koje korisnicima pomažu da vode računa o različitim emocijama“, izjavila je Džini Jang, potpredsednica kompanije Samsung Electronics.
U okviru saradnje sa filmom „U mojoj glavi 2“ kompanija Disney i Pixar će takođe biti prikazane zabavne scene u vodećim svetskim prodavnicama.
U iščekivanju svetske premijere filma „U mojoj glavi 2“ u bioskopima 14. juna, video za kampanju se može pogledati na Samsung Jutjub, Instagram, Tiktok i Fejsbuk kanalima.