Predsednik Privremenog organa Grada Beograda Aleksandar Šapić izjavio je da je kompanija „Kentkart“, koja je godinama obavljala naplatu karata u gradskom prevozu, posle raskida ugovora tužila grad i zahtevala odštetu od 17 miliona evra.
„Kontrolisali su sistem od 250 miliona evra godišnje. Ja tvrdim da preko milion evra ne mogu da dobiju, a mislim da će čak biti obrnuto, jer mi imamo dokaze da su unazadili sistem“, rekao je Šapić za Radio-televiziju Srbije.
Prema njegovim rečima, od raskida tog ugovora je smanjena cena karata u gradskom prevozu, povećana njihova prodaja i obezbeđeno „bolje funkcionisanje javnog prevoza nego pre“.
Šapić se osvrnuo i na kašnjenje radova na izgradnji nove autobuske stanice, navodeći da je razlog za to što Privremeni organ na svaka tri meseca mora da usvaja privremeni budžet, zbog čega mnogi procesi koji traju duže od toga nisu mogli da budu započeti.
Ocenio je da bi autobuska stanica, da nije bilo Privremenog organa, koji gradom upravlja prethodnih šest meseci od raspisivanja izbora za 17. decembar 2023. godine, bila završena mnogo ranije.
„Našom krivicom, ne krivicom Beogradske autobuske stanice (BAS), već krivicom Gradske građevinske direkcije, odnosno Grada Beograda, nismo uspeli da završimo tu jednu propratnu saobraćajnicu. Da smo je završili, sav autobuski saobraćaj bi bio prebačen već u januaru ili februaru“, rekao je on.
Naveo je da radovi kasne nekoliko meseci, ali da je to „velika razlika u odnosu na pet godina kada se nije radilo ništa“, dodajući da je BAS paralelno sproveo sve svoje radove.
„Završena je sva procedura, uvedeni su u radove izvođači. Kažu mesec, mesec i po dana. U međuvremenu smo dobili i novac od Vlade za propratnu zgradu pored autobuske stanice. Ona neće uticati na početak saobraćaja, ali će biti deo tog kompleksa“, kazao je Šapić.