Kako je izgledao put 13-godišnjeg dečaka od salona zabave sa dva bilijarska stola koji je držao Vaš otac, do vlasnika grupacije koja zapošljava preko 2.000 ljudi? Kako su se menjale igre na sreću, tačnije potraga za srećom ljudi u tom periodu?

Odgovor leži u samom sloganu MaxBet grupacije – „Život je igra“. Od početka sam pristupao svakom poslovnom poduhvatu igrajući se, trudeći se da razumem šta je to što tržištu igara nedostaje, hrabro praveći rizike. Nisam se plašio da pogrešim i nisam prestao da pokušavam da pomeram granice. Od male firme koja se borila sa izazovima tada neuređenog tržišta, stigli smo da budemo jedna od najvećih srpskih kompanija sa korporativnim pravilima, ali koja je zadržala onaj izvorni, domaćinski odnos prema svemu što radi. Najveća promena u igrama na sreću, pored toga što je tržište mnogo razvijenije danas, vidi se u posledicama ubrzanog stila života koji zahteva brže i dostupnije usluge. Omogućavanje brzine, a ujedno održavanje kvaliteta usluge izazov je na koji odgovaramo konstantnim inovacijama i projektima. Inovacije su bez sumnje lajtmotiv mog poslovnog pristupa, kao i želja da se bude drugačiji i da se tržištu ponudi nešto novo.

Koji vid igara na sreću je najzastupljeniji među korisnicima vaših usluga u Srbiji?

Elektronsko klađenje je napravilo revoluciju od 2011. godine kada se pojavilo, a šta bi moglo da predstavlja novu revoluciju u tom svetu zabave? Na ekspanziju koju je doživelo elektronsko klađenje, mi smo na vreme odgovorili tehnologijama koje su omogućile da se lako prilagodimo trendovima. Online igre na sreću bez sumnje preuzimaju primat. Aplikacije koje smo razvili i koje imamo danas su omogućile igraču da ima svoju kladionicu u džepu, tj. na ekranu mobilnog telefona. Čak i pored trenda „mobilne kladionice“, uz više od milijardu transakcija i tiketa na preko 300 lokacija, MaxBet je i dalje sinonim za kladionicu, poznat po svojim elegantnim objektima u kojima mi, kao pioniri, nudimo prvoklasnu ugostiteljsku uslugu, a u danima ispred nas želimo da donesemo i najkvalitetniju hranu. Ubeđen sam da će budućnost našeg biznisa biti u sinergiji novog i tradicionalnog, a da kult okupljanja sa prijateljima da se pogleda utakmica u lokalnoj kladionici nikada neće nestati. Slogan MaxBeta je „Život je igra“.

Koliko je u vašem poslu važna društvena odgovornost i na koji način vaša kompanija utiče na poboljšanje života?

Svesni da se bavimo delatnošću koja može da preraste okvire zabave, na prvom mestu brinemo o tome da se naši korisnici odgovorno igraju i zabavljaju. Sarađujemo u svim projektima koji se tiču prevencija bolesti zavisnosti. Sa druge strane, lično sam pokretač mnogih humanitarnih akcija. Naša kompanija ima razvijenu kulturu dobročinstva i imamo jasno definisan plan donacija i podrški koje pružamo svim ugroženim grupama. Kroz art fondaciju „Saša Marčeta“ podržavamo sve napore da Beograd bude centar novih umetničkih kretanja, a bioskop „Balkan“ dom za upravo takve projekte. Naši zaposleni slede naše razmišljanje pa smo svi zajedno prošle godine izvršili preko 800 dobrovoljnih davanja krvi. Pored igara na sreću i industrije zabave, MaxBet se bavi ugostiteljstvom, a za ovu godinu je planirano i zvanično otvaranje bioskopa „Balkan“.

Kakvi su planovi u vezi sa širenjem poslovanja kompanije?

Grupacija će nastaviti da raste u Srbiji kao matičnoj zemlji kako retail-a, tako i online poslovanja. Pored osnovnog biznisa, nastavićemo da razvijamo našu menjačku delatnost kroz povećanje broja lokacija „Eldorado Exchange“ menjačnica. Otvaranjem novog lokala u Beogradu – „369 bar & restaurant“, pokušali smo da damo naš odgovor aktuelnim gastronomskim zahtevima Beograđana. Bioskop „Balkan“ će, nakon zvaničnog otvaranja, postati multifunkcionalni prostor namenjen ne samo umetničkim sadržajima već i otvoren za sve one kompanije koje imaju potrebu da neki od svojih događaja prirede u srcu grada. Najbolji primer mogućnosti bioskopa „Balkan“ mogao se videti na našoj godišnjoj gala večeri „Život je igra 2020“ krajem januara.

Šta podrazumeva strategija „Online World Wide“?

Ne samo „Online World Wide“ već i „MaxBet World Wide“! Ovo znači da pored toga što nam tehnologija dozvoljava da priređujemo online igre na sreću u različitim državama, MaxBet kao brend ima hrabrost da i fizički počne da posluje na najzahtevnijim i najrazvijenijim tržištima sveta. Uveliko se razrađuju planovi našeg nastupa na nekim od tržišta Zapadne Evrope i Severne Amerike. Jednostavno, verujemo da sa unikatnim konceptom koji smo razvili i kvalitetom ljudi koje smo okupili možemo da se takmičimo sa korporacijama iz bilo kog dela sveta.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.