Tokom vanrednog stanja i borbe sa koronavirusom koji je podrazumevao izolaciju ljudi u domovima, korišćenje svih servisa SBB-a znatno je povećano, a SBB mreža je održala visok kvalitet usluga. Internet saobraćaj i gledanje televizije u realnom vremenu povećani su za 50%, gledanje sadržaja iz Video kluba za 65%, a usluge vraćanja video materijala unazad za 20%. Korisnici su telefonirali češće nego ranije, pa je i u fiksnoj telefoniji zabeležen skok od rekordnih 85%. Primetne su i promene u gledanosti kanala i sadržaja. Kao i do sada, nacionalni kanali zadržavaju svoje visoke pozicije gledanosti, a ono što se posebno ističe je informativa, koja ih u stopu prati.
Prema merenjima TV beat-a, N1 je skočio sa petog na treće mesto, a na četvrtom mestu plasirala se najmlađa televizija Nova S, koja je osim informativnih imala i veoma gledan zabavni i serijski program. Uvek popularni sadržaji, poput filmova, serija i dečijeg programa sada se još više gledaju, kako na mnogobrojnim kanalima, tako i u okviru Video kluba. SBB mreža je dokazala da se svi korisnici mogu u bilo kom trenutku osloniti na kvalitet i pouzdanost svih usluga.
U SBB-u veruju da će i u svakoj prilici u budućnosti pokazati da mogu da se nose sa svim izazovima i da odgovore svim potrebama korisnika. Zato surfujte internetom, gledajte omiljene sadržaje na TV kanalima i u Video klubu i pričajte telefonom koliko god želite, jer je SBB mreža spremna za vas u svakom trenutku.