Sberbank je četvrtu godinu zaredom zadržala vodeću poziciju u godišnjem rangiranju 50 najvrednijih brendova u Rusiji koje je objavila međunarodna kompanija „Brend Finance“, sa neverovatnom vrednošću brenda od 11.2 milijardi dolara. Ostalih 5 vodećih kompanija su Gazprom, Lukoil, Rosneft, i Železnice Rusije.
Sberbank nastavlja da premašuje očekivanja svojih klijenata širenjem svog digitalnog ekosistema. Kroz strateška partnerstva i M&A aktivnosti, Sberbank je postala pružalac sveobuhvatnih usluga za svoje klijente, jer je svoje bankarske usluge proširila na logistiku, kupovinu, zabavu, korporativno obrazovanje, zdravstvenu zaštitu, pravne i poslovne usluge. Ovakva diversifikacija stvara pogodnost za klijente Sberbank i omogućava dugoročno smanjenje volatilnosti prihoda. Pored toga, integracija poslovnih procesa stvara mogućnosti za dodatno smanjenje troškova.
Kompanija „Brand Finance“ dalje navodi da je integracija ostalih usluga u ponudu Sberbank proizvoda bila uspešna zbog snažnog imidža brenda Sberbank.
„Visoka vrednost našeg brenda je rezultat rada celog Sberbank tima i poverenja koje nam poklanjaju naši klijenti. Ponosni smo na ovo priznanje, ali smo svesni da nemamo pravo da stanemo i da samo konstantnim kretanjem unapred, možemo da realizujemo najambicioznije planove i najfantastičnije projekte kako bismo svakodnevno živote naših klijenata činili lakšim i ugodnijim.”, izjavio je predsednik Izvršnog odbora Sberbank, Herman Gref.
„Sberbank je stekla neuporedivo poverenje na svom domaćem tržištu i ona predstavlja temelj finansijskog sistema Rusije. Banka je odličan primer kako odnosi sa klijentima mogu da izgrade uverljiv brend koji donosi veliku lojalnost.“, dodao je generalni direktor kompanije „Brand Finance“, Dejvid Hejg.