Zahvaljujući stalnom inoviranju, razvoju usluga i brizi o zadovoljstvu svojih klijenata, Sberbank je još jednu godinu za redom proglašena za najsnažniji bankarski brend, ali i za treći najjači brend na svetu, a sve na osnovu poslednjeg istraživanja međunarodne agencije za procenu vrednosti brendova „Brand Finance“.
Ključ uspeha i razlog zbog kog je Sberbank i ovoga puta dobila ove dve prestižne titule je u prvom redu činjenica da je ova bankarska grupacija u proteklom periodu nastavila sa svojim stabilnim poslovanjem i stalnim ulaganjem u zadovojstvo svojih klijenata i partnera. Sberbank je svoj imidž dodatno unapredila nedavnim rebrendiranjem, kao i snažnim širenjem svog poslovanja.
Prema oceni istraživača agencije „Brand Finance“, Sber neprekidno premašuje svoje konkurente posebno kada je reč o prepoznatljivosti i reputaciji Sber brenda, ali i kada je reč o inoviranju i ponudi najmodernijih digitalnih usluga koje sve više postaju jedna od ključnih prednosti i tržišnih snaga Sberbank.
– Razvoj i uspešno rebrendiranje Sbera mogu biti primer drugim kompanijama širom sveta, jer Sberbank je fokusirana na budućnost i stalnim inovacijama se trudi da odgovori na potrebe i očekivanja svojih klijenata – istakao je David Haigh, izvršni direktor agencije „Brand Finance“.
„Brand Finance“je vodeća konsultantska agencija za procenu i strategiju brenda sa predstavništvima u više od 20 zemalja. Ova agenicja od 2007, svake godine objavljuje godišnju rang listu najvrednijih i najjačih brendova na svetu.
Kompletan izveštaj i metodologiju možete pogledati na: www.brandfinance.com