Druga u seriji poslovnih trka Schneider Electric Serbia Business Run biće održana u četvrtak, 21. aprila u 17.00 časova na Paliću.
Subotica Business Run je jedna od najvećih trka u gradu i najveći gradski sportsko-poslovni događaj u ovom delu Srbije. Tokom tri godine organizovanja, u Subotici je učestovalo preko 1000 trkača iz preko 100 kompanija.
U Serbia Business Run trci učestvuju zaposleni iz kompanija, udruženja, javnih preduzeća, škola i fakulteta i drugih organizacija, bez ograničenja pola i maksimalnog broja učesnika. Svaku kompaniju predstavlja jedan kompanijski tim. Za timski plasman potrebno je minimum 3 učesnika, a ukoliko kompanija ima samo 1 predstavnika, on/ona se takmiči u individualnom plasmanu. I ove godine zaposlene očekuje bogat startni paket, a nakon istrčanih ili ishodanih 5k održava se After Work & Run žurka.
Schneider Electric, svetski lider u oblasti upravljanja energijom i ponosni sponzor čuvenog maratona u Parizu, partner je ovog sportsko-poslovnog događaja. Schneider Electric je prošle godine poneo titulu najodrživije kompanije na listi Corporate Knights. U godini kada obeležava jubilej, 20 godina rada u Srbiji, Schneider Electric u svom HUB-u ima preko 1000 zaposlenih koji rade na razvoju i isporuci softvera u oblasti elektroenergetike.
Spajanje svetskog lidera u održivosti sa Serbia Business Run nastalo je sa ciljem da ova trka do 2025. postane prvi najveći sportski događaj u regionu koji je potpuno održiv. Ovaj ambiciozni cilj biće postignut postepenim uvođenjem inovativnih tehnoloških rešenja poput solarnih panela, reciklažnog sistema na svakoj trci.
Kompanije i njihovi zaposleni se takmiče u sledećim kategorijama: Najbrži tim (najbolje zbirno vreme prva tri trkača u timu), NajFIT kompanija – kompanija sa najviše trkača, Najbrži kolega i Najbrža koleginica. Najbolje očekuju pehari kao i robne nagrade partnera.
Posle održane trke u Novom Sadu (7. aprila) serija se sada nastavlja u Subotici, a nakon toga u Nišu (8. septembar) i Beogradu (29. septembar).
Ideja Serbia Business Run sportsko-poslovnog događaja jeste širenje svesti o zdravlju i zdravim životnim stilovima kroz trčanje kao idealnom načinu rekreacije. Do sada je na događajima učestvovalo preko 750 kompanija i 16.000 zaposlenih.
Serbia Business Run tradicionalno podržavaju kompanije kojima je zdrav način života i aktivnost zaposlenih jedna od suštinskih vrednosti, pored naslovnog sponzora partneri događaja su i Intersport, Aqua Viva, Herbalife i Esensa. Svaka od kompanija, pored toga što je stala iza događaja, njemu direktno i doprinosi kroz zanimljive aktivacije ili poklone za učesnike.
Više na: https://serbiabusinessrun.com/subotica