Na LADIES DAY koji su organizovali portal za SlowLiving&Loving ww.vremeza.com i AVA SHOPPING PARK, predstavnice print i digital medija iskusile su koncept slow shoppinga uz saradnike portala koji su im pružili korisne savete o izboru odgovarajuće odeće za jogu i sport, kako da koriste dekoraciju za feng shui koncept, koje proizvode za makeup da koriste i kako da se spreme za gluten-free letovanje.

„Slow shopping je novi način da sagledate svoju strategiju kupovine. Umesto da žurite da kupite neki artikal čim se pojavi želja ili potreba, da trčite kroz tržne centre i skoro mahnito se gurate među rafovima i na kasama, slow shopping podstiče potpuno drugačiji tempo: cilj je usmereno iskustvo kupovine koje se završava samo stvarima koje zaista želite da uđu u vaš dom, koje neguju vaše celovito biće i koje će biti trajne i korisne i za vašu energiju“, izjavila je Jasmina Stojanović, osnivačica portala www.vremeza.com

„U zajedničkom događaju kojeg smo organizovali sa AVA šoping parkom, kao društveno odgovornim šoping centrom, koji pre svega misli na svoje posetioce, preveli smo ovaj koncept i kao „lagani šoping“ u kom uživamo, istražujemo, zabavljamo se a ujedno smo svesni svojih potreba i negujemo i telo i duh“, istakla je Jasmina.

Predstavnice print i digital medija dan i druženje su započele uz fenomenalne Starbucks Srbija kafe i napitke po želji, a posebno su uživali u novim ukusima (proverite u AVA SHOPPING PARKU koji su).

U Nike radnji je učiteljica joge i osnivačica škole ShivaShakti, Dragana Balić, pokazala koja odeća za jogu je najbolja i zašto treba da vodimo računa o materijalima. „Nike ima pokret Move to Zero i obuću prave od recikliranih materijala, što je nama koji se bavimo jogom i živimo prirodnim i zdravim načinom života vrlo zanimljivo“, izjavila je Dragana.

Uvek moderni aktuelni komadi adidas privukli su pažnju gošći koje neguju sportski stil. U Beosport official je Isidora Čakarmiš, fitnes trener Dgyum teretane koja neguje personalni pristup, objasnila je koji su topovi su dobri za aktivan trening ali i šta da biramo za donji deo odeće za trening. „Uvek gledajte da ne bude preterano kratko, kada birate biciklističke na primer, radi udobnosti ali da ne bude ni mnogo dugačko da se ne biste grejali“, .savetuje Isidora.

Odeća neće promeniti svet, ali žene koje je nose – hoće“, izjavila je Anne Klein, dizajnerka koja je promenila stil oblačenja 60-ih i ’70-ih u Americi, a mi smo ovim druženjem to potvrdili.

Jelena Dejanovska, feng shui ekspert i BaZi konsultant je u Sinsay demonstrirala kako da pomoću dekorativnih detalja poboljšamo energiju u domu aktivirajući feng shui koncept. „Svima koji žele da svoj dom organizuju po principu Feng shui-a neophodno je da znaju Pet elemenata a to su Voda, Drvo, Zemlja, Vatra, Metal. Svaki od njih predstavlja određeni kvalitet energije koja može biti sadržana u predmetu. Na primer, ako je element Zemlja potreban, možemo odabrati kvadratni oblik stola ili stolica ili ga zastupiti u prostoru nekom od nijanse žute boje“, savetuje Jelena.

U Galen pharm su nas sa osmehom dočekali i tu je Ana Kovačević, profesionalni makeup artist i osnivač Obuke realnog šminkanja ispričala kakva je to dobra makeup rutina. „Svuda se priča o moći prekrivanja šminkom, a šminka realno treba da naglasi ono sto je lepo na nama i na tome treba da nam je fokus. Mnogo je žena koje našminkane žele sebi da liče na sebe i to je najveća lepota. Žene imaju potrebu da odvoje vreme za sebe, a ujedno da to vreme bude lepo, lako i korisno“, poručuje Ana.

Milena Marić, savetnica za bezglutensku ishranu, influenserka i autorka profila debela_bezglutenka koje suplemente da koristimo ako smo intolerantni na gluten. „Za putovanja su veoma važni suplementacija i vitamini. Moj izbor je Terranova brend – bez glutena, bez aditiva, dobijaju se postupkom liofilizacije iz čistog organskog bilja“, preporučila je Milena.

Gigagtron nam je predstavio nove sprave za fitnes, a LC Waikiki široki izbor odeće za mame i decu.

Jedinstvenu shopping AVAnturu zaokružile su u restoranu Balkan gde su nas dočekali sa izborom menija za vegetarijance ali i nacionalnim jelima koja su potpis ovog restorana. Enterijer u toplim detaljima i tonovima, ukusi koji su pružali uživanje i perfektna usluga, upotpunili su lepotu ovog druženja i povezivanja.

„U prirodi, podno Avale, posmatrale smo oblake kako se razilaze i smejale koliko je lepo i lako uživati u lepoti i verovati u moć dobre energije da uvek donese Sunce. Poneli smo sa sobom i krilaticu ovog druženja: #VremeZa tebe je najbolje provedeno vreme“, istakla je Aleksandra Kožul, direktorka komunikacija kompanije Novaston, koja upravlja AVA Shopping Parkom.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.