Na ovogodišnjoj dodeli priznanja „Miljenik potrošača“, u okviru kojih se nagrađuju najbolji brendovi na tržištu Srbije, čuveni Smoki je odneo ubedljivu pobedu u kategoriji „Grickalice“. Priznanje “Miljenik potrošača” jedinstveno je zbog toga što se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača i traje dve godine, a u konkurenciji se našlo čak 1.500 brendova, što ovu nagradu čini izuzetno vrednom i relevantnom.

“Priznanje „Miljenik potrošača“ za nas predstavlja potvrdu da radimo pravu stvar, imajući u vidu da se ove nagrade dodeljuju isključivo po izboru potrošača, čije nam je mišljenje najvažnije.. Nastojaćemo da i u budućnosti Smoki ostane simbol za grickanje bez greške”, istakla je Jelena Crnković, senior brend menadžerka koja je ispred Smoki tima preuzela nagradu.

Pored priznanja za omiljenu grickalicu, Smoki ove godine ima još jedan veliki razlog za slavlje – jubilarni pedeseti rođendan, povodom kojeg su sprovedene brojne aktivnosti, ali nas isto tako očekuju i dodatna iznenađenja rezervisana za predstojeće prolećne dane.

Tagovi

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.