Svetski poznati brend Siberian Wellness preuzeo je fabriku za proizvodnju kozmetike Dahlia za 15 miliona evra. Ovom transakcijom obuhvaćena je vrednost kompletnog proizvodnog pogona fabrike sa tehnologijom i zemljište. Na taj način Dahlia će nastaviti svoju stogodišnju tradiciju zajedno s brendom koji je prepoznat kao sinonim za kvalitet i sve ono što je prirodno. Više o ovoj temi smo saznali od Tatjane Gorohovske, predsednice kompanije Siberian Wellness.

Fabrika Dahlia je posle dužeg perioda ponovo u fokusu nakon preuzimanja od brenda Siberian Wellness. Odakle ideja da svoju proizvodnju pored postojećih kapaciteta u Sibiru proširite na tržište Srbije?

Od osnivanja kompanije 1996. godine, naš cilj jeste da tražimo talente i stvaramo centre intelektualnih i proizvodnih vrednosti širom sveta. Najpre smo bili fokusirani na razvoj međunarodne prodaje, ali od 2021. godine formirali smo i nove proizvodne centre. Planiramo da se razvijamo u Evropi i Aziji i počeli smo da tražimo u tim regionima gotovu proizvodnju.

Siberian Wellness postoji već 26 godina. Na koji način se domaće tržište uklapa u dalji koncept proizvodnje?

Poslujemo na tržištu Srbije skoro 10 godina i dovoljno dobro smo ga proučili. Uvideli smo da postoji zahtev potrošača za lokalnim prirodnim proizvodima po prihvatljivoj ceni, a to je upravo naša kompetencija i to radimo odlično. Dobar položaj, bogati prirodni resursi u zemlji i proizvodni kapaciteti fabrike Dahlia nam omogućavaju da se pozicioniramo kao lider na tržištu Balkana i da značajno povećamo prodaju u Evropi.

Da li će se u proizvodnim pogonima i dalje proizvoditi Dahlia proizvodi ili planirate da proizvodite samo Siberian Wellness proizvode?

Planiramo da obogatimo recepture postojećih Dahlia brendova: Brion, Becollino i Hera. Takođe, želimo da proširimo njihov asortiman kako bi potrošači dobili više kvalitetnih prirodnih proizvoda. Sa druge strane, želimo da sačuvamo prepoznatljivost brenda Dahlia, koji postoji skoro 100 godina. Takođe planiramo da proširimo asortiman inovativnim, proizvodnim linijama. Posedujemo odličnu ekspertizu u stvaranju anti-age sredstava za negu, linija s maksimalnim korišćenjem prirodnih sastojaka. Aktivno pratimo sve napredne globalne trendove i sigurno ćemo ih implementirati i u „Daliji“.

Siberian Wellness je poznat kao EKO brend, svi proizvodi su prirodni i na bazi bilja, to je svima poznato. Ono što nije poznato je na koji način svoj biznis razvija kompanija na tržištu Srbije. Vaši postulati su zaštita životne sredine i poslovanje u skladu sa svim standardima održivog poslovanja, kako se nosite sa ovim izazovima u Srbiji ?

U sastavu svih naših inovativnih proizvoda su samo efikasne i bezopasne komponente. Gde god priroda može da pruži maksimalne benefite, mi ih koristimo. Trudimo se da proizvodi budu maksimalno prirodni – kod nekih od njih je sastav 98% prirodni! Prirodne sirovine uzimamo iz ekološki čistih regiona Sibira. Zbog toga briga o prirodi nije samo naš etički izbor, već značajna investicija u budućnost.

Zahvaljujući humanitarnom fondu World Around You realizujemo krupne eko projekte, koji pomažu ekološkim organizacijama, podstiču očuvanje vrsta koje su ugrožene, obnavljaju šume. U Srbiji, za razliku od drugih evropskih zemalja, posađeno je nekoliko hektara drveća – između ostalih smo sadili i bagrem. Podstičemo očuvanje ekološke svesti: sve više ljudi uključujemo u aktivan, zdrav način života. Nastavljamo da promovišemo te vrednosti i u Srbiji.

Koji su vaši planovi za budućnost?

Dahlia je perspektivni balkanski brend sa izuzetno bogatom istorijom. Sačuvaćemo ga i daćemo mu impuls za dalji razvoj. Na tržištu Balkana će se sigurno pojaviti novi proizvodi, koji su napravljeni uz korišćenje sastojaka koje se mogu naći u bogatoj balkanskoj prirodi. Dahlia ima sve šanse da postane regionalni lider u našoj branši, a i da značajno poveća izvoz u Evropu i Tursku. Računamo na velike obime proizvodnje, dakle u perspektivi je izgradnja logističkog centra. Radujemo se novim projektima u Srbiji i očekujemo mnogo uspeha i pozitivne energije.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.