UniCredit Bank proglasila je pobednike drugog kruga jedinstvenog nagradnog konkursa pod nazivom „Srećni Keš kredit“, kojima je omogućeno da banka umesto njih prevremeno otplati keš kredit, u maksimalnom iznosu do 10.000 evra.
Zbog velikog interesovanja i nakon uspešno završene realizacije prvog kruga, Banka je kroz drugi krug istog konkursa dodelila ukupno pet nagrada, za najbolje ideje i predloge projekata koje imaju za cilj poboljšanje kvaliteta života lokalne zajednice. Na taj način, UniCredit Bank potvrđuje da je prva banka na domaćem tržištu koja nudi mogućnost da pet klijenata ne mora da otplati keš kredit u celosti ili delimično.
Autori pet najbojih ideja – pobednici nagradnog konkursa stekli su pravo na prevremenu otplatu kredita, u maksimalnom iznosu do 10.000 evra, a visina nagrade zavisi od pojedinačnog stanja duga gotovinskog kredita realizovanog u toku trajanja nagradnog konkursa za svakog od pobednika na dan proglašenja pobednika konkursa. Osim toga, jedan od pet Projekata pobednika, a koji je stručni žiri proglasio najboljim, UniCredit Bank će i realizovati.
Svetlana Bunčić, članica Menadžment Tima i direktorka Identiteta i komunikacija u UniCredit Bank, na svečanom proglašenju pobednika izjavila je: “Dobitnicima nagrada želim da čestitam i da im zahvalim na učešću, a pre svega na tome što prepoznaju okolnosti iz svoje okoline na koje možemo zajedno da utičemo radi poboljšanja. Drago mi je da je UniCredit Banka ponovo uspela jedan od tradicionalnih bankarskih proizvoda – keš kredit, svojim klijentima da ponudi i predstavi na inovativan način. Ovo je bila odlična prilika da se oni angažuju po pitanju unapređenja lokalnih zajednica, a kao banka kojoj je osnaživanje zajednice jedan od osnovnih stubova poslovanja, cilj nam je bio i da damo dodatnu vrednost ovoj kampanji”.
Konkurs je trajao od 25. septembra do 17. novembra 2023. godine. Pravo na učešće u nagradnom konkursu imali su svi punoletni građani Srbije koji imaju prebivalište ili boravište u Srbiji i koji su rezidenti Srbije. Takođe, na dan početka nagradnog konkursa neophodno je bilo da učesnici budu klijenti banke, ili da tokom trajanja nagradnog konkursa steknu taj status, odnosno da tokom perioda trajanja nagradnog konkursa zaključe i realizuju ugovor o gotovinskom kreditu ili gotovinskom kreditu za refinansiranje sa i bez osiguranja u UniCredit Banci. U tom smislu, status učesnika u nagradnom konkursu mogao je da ima – svaki novi klijent Banke (zaposleno lice ili penzioner), koji je u toku trajanja nagradnog konkursa u banci otvorio paket račun, zaključio i realizovao ugovor o keš kreditu ili kreditu za refinansiranje. Dodatno, i svaki postojeći klijent (zaposleno lice ili penzioner), koji u banci ima otvoren paket račun, nema neizmirene dospele obaveze prema banci u trenutku proglašenja pobednika, pod uslovom da tokom trajanja nagradnog konkursa zaključi i realizuje ugovor o keš kreditu ili kreditu za refinansiranje.
Pobednici su u periodu trajanja Nagradnog konkursa predložili i opisali Projekat na temu: „KAKO UNAPREDITI ŽIVOT LOKALNE ZAJEDNICE U KOJOJ ŽIVIM“, a najbolju ideju koju je izabrao stručni žiri, UniCredit Bank će realizovati. Pobednike je utvrdila komisija sastavljena od tri člana, i to dva predstavnika banke – Maje Jerkić Bogosavljević, vodeće savetnice za zaštitu životne sredine, društvenu odgovornost i savesno korporativno upravljanje i Željke Ćirić Jakovljević, direktorke za komunikacije u UniCredit Banci, kao i jednog nezavisnog eksternog člana – Snežana Nešić, šef Službe za razvoj mobilnih proizvoda i usluga u kompaniji Telekom Srbija.
Projekti su vrednovani po sledećim kriterijumima: konkretan predlog koji se odnosi na unapređenje života u lokalnoj zajednici uz kratko objašnjenje na koji način predložena ideja utiče na poboljšanje života u lokalnoj zajednici i na koga predložena ideja utiče.
Detaljno objašnjena pravila nagradnog konkursa objavljena su na internet stranci UniCredit Banke: https://www.unicreditbank.rs
***
O UniCreditu
UniCredit je panevropska komercijalna banka sa jedinstvenom ponudom usluga u Italiji, Nemačkoj, centralnoj i istočnoj Evropi. Naša svrha je da osnažimo zajednice da napreduju, pružajući najbolje u klasi za sve zainteresovane strane, otključavajući potencijal naših klijenata i naših ljudi širom Evrope.
Opslužujemo više od 15 miliona klijenata širom sveta. Oni su srce svega što radimo na svim našim tržištima. UniCredit je organizovan kroz četiri ključna regiona i dva centra za razvoj proizvoda, korporativnih i individualnih rešenja. Ovo nam omogućava da budemo bliski našim klijentima i da iskoristimo iskustvo cele Grupe za razvoj i ponudu najboljih proizvoda na svim našim tržištima. Digitalizacija i naša posvećenost principima ESG-a su ključni pokretači naših usluga. Oni nam pomažu da pružimo izvrsnost našim zainteresovanim stranama i kreiramo održivu budućnost za naše klijente, naše zajednice i naše ljude.