Sve više se čini da je razlog zašto ljudi uopšte postavljaju bilo šta na društvene mreže upravo zbog lajkova. Neki ih čak i, bukvalno, kupuju.
To je u stvari način da dobiju potvrdu od drugih, i gde se popularnost ocenjuje prema broju lajkova koje je određeni post dobio.
Međutim, u pomalo kontroverznom potezu, čini se da Instagram testira promenu u svom korisničkom interfejsu, gde će se lajkovi sakriti od publike, piše PC Press.
Ovo je otkrila Džejn Mančun Vong, koja je na svom Tviter nalogu podelila da postoji mogućnost da u budućnosti niko osim nas neće znati koliko nam post ima lajkova. Umesto toga, ono što će u tom slučaju javnost moći vidi da je naš post bio lajkovan bez spominjanja konkretnog broja.
Ova odluka mogla bi da frustrira veliki broj influensera na društvenim mrežama koji se oslanjaju upravo na broj lajkova kako bi pokazali koliko su popularni i kako mogu da kontrolišu cene kojim naplaćuju advertorijale i slično.
Međutim, Instagram ima zanimljivu tačku gledišta koja glasi: „Želimo da se vaši pratioci fokusiraju na ono što delite, a ne na to koliko vaš past generiše lajkova.“