Istraživanjem marketinške i potrošačke agencije J.D. Power utvrđeno je da problemi sa audio sistemom, komunikacijama, multimedijom i navigacionim sistemom čine polovinu od deset najčešćih problema s kojima se sreću vlasnici automobila, preneo je Jahu.
J.D. Power tvrdi da je razlog za to očajnička želja proizvođača da uvede novu tehnologiju u svoje automobile.
Na osnovu reakcija više od 11.500 vlasnika vozila starih 12-36 meseci, utvrđeno je da navigacioni sistemi čine 16,6 problema na 100 vozila, a poređenja radi, sistemi poput alarma i tempomapa čine tek 1,5 problema na 100 vozila.
Učestalost problema nije ograničena samo na navigacione tehnologije, kvarovi se često javljaju i u vezi sa sistemima „mrtvog ugla“ i napuštanja trake.
Stručnjaci veruju da bi ovakvi problemi sa tehnologijom u vozilima mogli da stvore kod kupaca nepoverenje prema naprednim sistemima autonomne vožnje koji se najavljuju kao budućnost saobraćaja.