Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić izjavio je da očekuje da će Stari savski most najverovatnije biti zatvoren od početka novembra. On je označio kraj radova na kružnom toku kod Ušća, ali i najavio početak radova na još nekoliko, prenosi N1.

„Znate da je most projekat kineske kompanije, ono što je do nas, to su pripremni radovi, mi to završavamo. Već su krenuli da pripremaju teren za te svoje mašine, a informacije koje imamo je da se mosta zatvara početkom novembra, ali još ćemo tačno da vam kažemo“, rekao je Šapić na konferenciji za novinare.

Dodao je da ne veruje da će biti nekih pomeranja rokova.

„Rok je da do kraja 2026. ili početkom 2027. most bude gotov. Počinju i radovi na tunelu, krenućemo iz Despota Stefana i očekujemo da kada most bude gotov, tunel bude nekih 60 do 70 posto urađen“, naveo je Šapić.

Deo građana protivi se rušenju mosta, a organizovano je i nekoliko protesta tim povodom. Pojedine grupe najavili su i „odbranu Savskog mosta“.

Šapić se medijima obratio i povodom završetka kružnog toka kod Ušća.

„Došli smo da ispratimo završetak, ostalo je još par dana da se urade staze okolo, ali to ne ometa saobraćaj. Kako smo rekli pre dva meseca, da ćemo se potruditi da kružni tok kod Ušća završimo do početka školske godine, to smo i uradili, a presvukli smo i Brankov most, svih šest traka, što nije rađeno 15 godina“, naveo je Šapić.

Kako je rekao, time su se stvorili „svi preduslovi da se koliko-toliko krene u novu školsku godinu“.

„Nastavljamo s kružnim tokom na raskrsnici Bulevara Nikole Tesle i Ulice Ušće, očekujemo to do kraja jeseni, a treći kružni tok, na uglu Milentija Popovića i Mihajla Pupina ostavićemo za leto, kada bi trebalo da bude frekvencija saobraćaja manja. Sa ta tri kružna toka i jednim koji je urađen u Ulici Vladimira Popovića, ostaje nam poslednji kod Zemunskog putu, ali on će biti urađen kada bude završen most“, izjavio je Šapić.

Prema njegovim rečima, sa pet kružnih tokova i mostom, u Beogradu će biti promenjena „logika saobraćaja i saobraćajne infrastrukture“.

„Naročito na Novom Beogradu, sa Bulevarom Zporana Đinđića, sad smo na parčetu ka Studentkom gradu, ideja nam je da izbijemo na Tošin bunar, sa dve trake sa svake strane“, dodao je.

A radi se, kaže i s druge strane mosta.

„Sa druge strane mosta, Karađorđevu ulicu, kada se isključite Crnogorskom ulicom, probili smo skretanje koje je bilo zatvoreno, Karađorđevoj vraćamo asfalt jer su kocke bile neuslovne za tu frekvenciju saobraćaja. I to očekujemo da završimo u dva, tri dana. Bulevar vojvode Bojovića, kod pumpe, to smo proširili, neće biti semafora. Kad za 10,15 dana promenimo kocke, to će biti preduslov da proširenje kružnog toka oko Kalamegdana da bismo ubrzali protok saobraćaja van užeg centra grada“, rekao je Šapić.

Šapić uverava da velike gužve u saobraćaju neće biti.

„To je sve u sklopu stvaranja uslova za prevazilaženje perioda kada na jesen budemo zatvorili železnički most, ali broj automobila koji prelazi preko njega, daje nam za pravo da kažemo da gužve neće biti, jer smo stvorili sve preduslove, barem ono što je u našoj moći“, ocenio je gradonačelnik.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.