Stellantis u prvom tromesečju 2021. zauzima prvo mesto među proizvođačima automobila sa tržišnim udelom od 23,6% u sektorima putničkih automobila i lakih komercijalnih vozila.
U uslovima umerenog razvoja evropskog tržišta od 3,8%, rezultati koje je postigla kompanija Stellantis su iznad proseka, sa povećanjem prodaje od 10,8% u odnosu na prethodnu godinu i 854.151 registrovanih vozila, na tržištu od ukupno 3.619.749 vozila u Evropi, i sa ukupno pozitivnim učinkom postignutim na nivou svih brendova.
Što se tiče proizvoda, u prvom tromesečju 2021. Peugeot 208 je bio na vrhu evropske top 10 liste, na kojoj su takođe i drugi modeli koji pripadaju kompaniji Stellantis, kao što su Citroen C3 i Peugeot 2008. U kategoriji gradskih automobila (segment A), Fiat Panda i Novi 500 imaju snažno vođstvo sa više od 38%.
Nadalje, na putu ka elektrifikaciji evropskog tržišta, Peugeot 208 i Novi Fiat 500 bili su među top 3 elektrifikovanih vozila u svojim segmentima.
Zabeležen je rast na tržištima skoro svih većih evropskih država, uključujući Austriju sa +22,1%, Francusku, +17,6%, Nemačku +4,3% i Italiju +27,2%, a Stellantis je bio lider na tržištima Belgije (25,2% udela), Francuske (37,7%), Grčke (28,8%), Mađarske (16,9%), Litvanije (40,7%), Italije (41,3%), Portugalije (34,3%), Španije (28,9%).
Stellantis takođe vodi na tržištu lakih komercijalna vozila u Evropi sa tržišnim udelom od 34,3%, što predstavlja više od 184.000 vozila registrovanih u prvom tromesečju 2021. godine.
„Glavni faktori koji su doprineli postizanju ovog odličnog rezultata kojim smo postali evropski proizvođač broj 1. u prvom tromesečju samo tri meseca nakon osnivanja kompanije Stellantis su – prvo – odličan timski rad i posvećenost svih zaposlenih kompanije Stellantis i – drugo – odličan portfolio brendova koji nudi kompletnu ponudu proizvoda radi ispunjenja očekivanja naših kupaca,“ rekao je Maksim Pika (Maxime Picat) , regionalni izvršni direktor za širi region Evrope (CEO Enlarged Europe).