• Godina nove kompanije,  posvećene novim mogućnostima ere mobilnosti koja nudi inovativna, prilagodljiva i efikasna rešenja koja će promeniti način na koji se svet kreće
  • Izgradnja zdravih temelja, uz isporuku impresivnih rezultata u prvoj polovini godine i formiranje strateških partnerstava
  • Pred nama je svetla budućnost: Dugoročni strateški plan biće objavljen 1. marta 2022. godine

Rođen iz smelog i vizionarskog duha svojih kompanija osnivača, Stellantis N.V. je stvoren da oblikuje budućnost mobilnosti inovativnim i održivim rešenjima. Stellantis danas obeležava svoju prvu godišnjicu pregledom glavnih prekretnica ostvarenih tokom proteklih 12 meseci. 

„Naša industrija ulazi u novu uzbudljivu eru, podstaknuta sve većim digitalnim stilom života naših kupaca“, rekao je Carlos Tavares, izvršni direktor kompanije Stellantis. „Nije slučajnost da je Stellantis rođen upravo kada naš svet zahteva jedan novi duh, onaj koji podržava ljudski imperativ pružanja čiste, povezane, pristupačne i bezbedne slobode kretanja za sve. Zahvalan sam svakom zaposlenom u Stellantisu na svakodnevnoj posvećenosti izgradnji naše zajednice i na postizanju značajnosti na našem putu ka svetloj budućnosti“.

U prvoj godini, Stellantis je započeo svoje putovanje kako bi predvodio način na koji se svet kreće gradeći temelje Kompanije istovremeno dostižući impresivne prekretnice.

  • Definisana je svrha: „Snagom naših različitosti, predvodimo na putu kojim se svet kreće“ i vrednosti kompanije, posvećivanje brizi o planeti, svojim zaposlenima i zajednicama u kojima posluje
  • Brzo postavljanje tima za operativno upravljanje, koji je već pokazao svoju efikasnost
  • Uspešno lansiranje 10 novih proizvoda u 2021, uključujući: Citroën C4, Fiat Pulse, DS 4, DS 9, Jeep® Commander, Grand Cherokee/Grand Cherokee L, Wagoneer/Grand Wagoneer, Maserati MC20, Opel Mokka, e-Rocks i Peugeot 308
  • Planiranje investicija od više od 30 milijardi evra do 2025. za sprovođenje strategija elektrifikacije i softvera koji podržavaju 14 kultnih brendova i dva brenda mobilnosti kako Kompanija prelazi na održivu mobilnost i tehnološku kompaniju uz izgradnju inovativnog i moćnog ekosistema sa strateškim partnerstvima
  • Otkrivanje ambiciozne strategije elektrifikacije sa 33 dostupnih električnih vozila, uključujući kombi vozila sa gorivim ćelijama i još osam električnih vozila na baterije koja će izaći na tržište u narednih 18 meseci kao i izgradnja partnerstva sa kompanijama Automotive Cells Company, Factorial Energy, LG Energy Solution, Samsung SDI i Vulcan Energy
  • Ubrzavanje transformacije softvera kroz revolucionarne saradnje sa kompanijama Amazon, BMW, Foxconn i Waymo
  • Jačanje globalnih finansijskih operacija u SAD sticanjem First Investors Financial Services i partnerstva za razvoj širom Evrope sa kompanijama BNP Paribas Personal Finance, Crédit Agricole Consumer Finance i Santander Consumer Finance
  • Priprema dugoročnog strateškog plana koji će biti predstavljen 1. marta

Svetla budućnost pred nama

„Imamo još puno posla pred sobom, ali je zajednica Stellantisa na dobrom putu i trka je u toku“, rekao je Tavares.  „Stellantis će napraviti promenu u zahtevnom okruženju u kojem poslujemo. To je naša dožnost i zahvaljujući našem takmičarskom načinu razmišljanja, siguran sam da će naše zvezde nastaviti da sijaju“.

Putovanje kompanije Stellantis je počelo pre samo 12 meseci sa dobro uspostavljenim prisustvom u tri moćna regiona – Evropi, Severnoj Americi i Latinskoj Americi – pored značajnog neiskorišćenog potencijala na važnim tržištima kao što su Kina, Afrika, Bliski istok, Okeanija i Indija. Sa industrijskim delatnostima u više od 30 zemalja, Kompanija ima sposobnost da efikasno ispuni i nadmaši očekivanja potrošača i isporuči vozila i usluge neuporedivog kvaliteta na više od 130 tržišta.

Putovanje u Stellantis

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.