Kompanija za proizvodnju kozmetike Dahlia, koja ove godine proslavlja 100 godina postojanja, potvrđuje da je moguće da se održi kapacitet za proizvodnju koja traje. Ovaj značajan jubilej prilika je za osvrt na prošlost kompanije, ali predstavlja i ključni trenutak za najavu daljeg razvoja i rasta. Vođena vizijom dugoročnog uspeha i daljih inovacija, Dahlia nastavlja da gradi svoju poziciju kao lider u industriji kozmetike u regionu.

Od svog osnivanja 1924. godine, Dahlia je predstavljala sinonim za kvalitetnu kozmetiku posvećenu nezi cele porodice. Osim što je savladala turbulencije industrije i tržišta, Dahlia je kroz decenije gradila i sticala poverenje potrošača, o čemu svedoči prepoznatljivost ovog brenda širom regiona. Pokazatelj ovoga je Brion, brend koji traje već 72 godine i nastavlja da bude simbol pouzdanosti i kvaliteta koji je prepoznat među generacijama.

Kada je krajem 2022. godine Dahlia preuzeta od strane međunarodno priznate kompanije Siberian Wellness, fabrika je dobila dodatnu snagu i mogućnosti za dalji razvoj i rast. Uprkos izazovima sa kojima se suočavala tokom godina, Dahlia je nastavila da se razvija i prilagođava, vraćajući svoj status visoko cenjenog brenda među potrošačima. Iako je fabrika tokom sada već veka postojanja prolazila kroz periode stagnacije, u godini u kojoj kompanija proslavlja značajan jubilej, Dragana Orlandić, CEO Dahlia, ističe važnost modernizacije tehnologija i kontinuiranog usavršavanja. „Oprobani recept za uspeh u našoj industriji je osluškivanje potreba kupaca, prilagođavanje tržištu i modernizacija, uz stalni imperativ kvaliteta“, navodi Dragana Orlandić.

Bez obzira na brojne prepreke koje su se pojavljivale tokom veka postojanja, Dahlia je uspela da zadrži svoj ugled, a preuzimanje od strane međunarodne kompanije Siberian Wellness, donelo je dodatnu snagu za nastavak poslovanja. Investicija vredna 15 miliona evra, dala je sasvim novi impuls za nastavak rada, omogućivši kompaniji Dahlia da iskoristi najnovije tehnologije i naučna saznanja kako bi unapredila svoje proizvode i prilagodila se modernim zahtevima tržišta. „Kada se kredibilitet osloni na najnovija istraživanja, rezultat je implementacija i stvaranje vrednosti sa ciljem da dobijemo najbolje moguće rezultate“, istakla je Dragana Orlandić.

DAHLIA NEKADA I SADA

Uoči stogodišnjice, u junu prošle godine organizovan je događaj pod nazivom „Dahlia kroz istoriju“, sa ciljem da se prikaže bogata prošlost ove kompanije kao i njena sposobnost da se prilagodi savremenom poslovanju. Posetioci su tokom obilaska fabrike imali priliku da uvide sadašnje proizvodne kapacitete koji pokazuju veliki potencijal za buduće uspehe, a kroz tematsku izložbu je napravljen i osvrt na istorijske aspekte nekadašnjeg giganta Jugoslavije.

Novi unapređeni portfolio Dahlia kozmetičkih proizvoda predstavlja spoj trajanja i modernih tehnologija, što omogućava da kompanija zadovolji potrebe tržišta koje su danas na veoma zahtevnom nivou. Pored proslave koju planiraju na jesen, godinu jubileja obeležilo je i lansiranje novih linija, uspostavljanje značajnih partnerstava za privatne robne marke, ali i prestižna priznanja koja su došla kao potvrda kvaliteta. Priznanje u kategoriji „Izabrani proizvod godine“ dodeljeno je proizvodu Becollino 2u1 šampon i kupka, dok je titulu za „Izabrani brend poverenja godine“ poneo legendarni Brion. „Ova priznanja su za nas potvrda da je naša posvećenost kvalitetu prepoznata i cenjena širom tržišta“, izjavila je generalna direktorka kompanije Dahlia, ističući značaj kontinuiranog rada i posvećenosti celokupnog tima.

Lansiranje vrhunske linije za negu kože tinejdžera – Teen Skin i linije Botanika sa preko 15 novih proizvoda za negu cele porodice, Dahlia dodatno potvrđuje inovativni duh brenda. Činjenicu da i nakon čitavog veka trajanja Dahlia ne pokazuje znake umora, jasno dokazuju planovi za nove linije koje očekujemo tokom ove godine. „Uz ogroman ponos što je Dahlia nastavila sa radom, svakako imamo i veliku odgovornost sa kojom pristupamo svim procesima u proizvodnji. Uz kontinuirano usavršavanje zaposlenih i ulaganje u najnovije tehnologije uspevamo da održimo visok nivo kvaliteta postojećih i dođemo do inovacija u novim proizvodima“, zaključila je Dragana Orlandić.

Kada je za vama utabana staza, pored usmerenosti na dalji put, naredni koraci treba da budu pažljivo osmišljeni. Kompanija Dahlia kroz dalje unapređivanje proizvoda predstavlja primer istrajnosti ujedno pokazujući sposobnost da se prilagodi i odgovori na promene u potrebama potrošača i tehnološkom napretku. Dahlia spremno ulazi u novi vek trajanja, uz potvrdu pouzdanosti za svoje potrošače i poslovne partnere širom regiona.

Tagovi

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.