Austrijska kompanija IMMOFINANZ, vodeći investitor u oblasti komercijalnih nekretnina na tržištu Centralne i Istočne Evrope, od 25. do 30. maja obeležava drugi rođendan svog STOP SHOP ritejl parka u Borči, koji je dostigao 100 odsto popunjenosti kapaciteta. Povodom druge godine poslovanja u Beogradu, ritejl park će nagraditi najkreativnije učesnike onlajn takmičenja vrednim poklonima.
U skladu sa trenutnom situacijom izazvanom pandemijom, STOP SHOP Borča obeležava svoju godišnjicu onlajn aktivnostima. Posetioci su pozvani da učestvuju u rođendanskom Fejsbuk onlajn konkursu „Oživi STOP SHOP maskotu“, koji traje do 23. maja. Oni treba da nacrtaju ili naslikaju STOP SHOP maskotu, daju joj ime i smisle kratku priču o njoj. Najkreativnijeg autora, po izboru žirija koji predvodi poznati muzičar Inspektor Blaža, STOP SHOP će obradovati vrednim poklonom – vaučerom vrednim 500 evra.
Drugo takmičenje se odvija na Instagramu – trka za najbolju STOP SHOP rođendansku čestitku! Za tri najkreativnije želje biće dodeljeni posebni poklon kuponi u iznosu od 5000 dinara. Takmičenje traje do 24. maja. Ovo su odlični razlozi da upotpunite rođendansku atmosferu u Borči, gde će biti i odličnih popusta na artikle iz široke ponude brendova.
Sprovodeći sve bezbednosne mere, STOP SHOP ostaje sigurno mesto za kupovinu, a to je i zvanično potvrdio Centar za bezbednu kupovinu (SSC), nezavisna kompanija iz Švedske, koja procenjuje sigurnost šoping centara i ritejl parkova širom sveta. Nedavno dobijeni sertifikat o usaglašenosti sa COVID-19 sigurnosnim merama potvrđuje da STOP SHOP ritejl parkovi u Srbiji posluju u skladu sa internacionalnim bezbednosnim standardima. IMMOFINANZ u Srbiji takođe s ponosom može da istakne da se posećenost STOP SHOP-ova brzo vratila na nivo pre krize.
STOP SHOP ritejl parkovi u Srbiji, sa atraktivnim miksom zakupaca, nastavljaju da stvaraju optimalnu atmosferu za porodice koje obraćaju pažnju na cenu i nude široku paletu proizvoda po povoljnim cenama u odnosu na kvalitet. IMMOFINANZ je u Srbiju došao 2015. godine, kada je početna investicija kompanije iznosila 60 miliona evra. Do akvizicije 14. STOP SHOP-a u Srbiji, ulaganja su porasla na približno 150 miliona evra.