Sada smo već sigurni da će situacija sa pandemijom koja je zahvatila čitavu planetu, u velikoj meri promeniti način života i poslovanja. Mnoge kompanije su odmah pokazale odgovornost i spremnost da menjaju način poslovanja, ali i dokazale da ne ostaju samo na rečima, već da im ljudi, odnosno zaposleni, zaista jesu na prvom mestu.
Kako za Nedeljnik kaže Ivana Canić, direktorka za ljudske resurse kompanije Strauss Adriatic, briga o zdravlju zaposlenih je i dalje prioritet, pa svi oni koji nisu uključeni direktno u proizvodnju ili distribuciju, i dalje rade uglavnom od kuće. „Pošto se situacija sa kovid virusom menja, na nedeljnom nivou se procenjuje i odlučuje da li će i ko raditi od kuće ili će dolaziti na posao“, objašnjava Ivana.
Da bi se lakše prilagodili uslovima života i rada od kuće, kompanija zaposlenima pruža maksimalnu podršku: pokazuje fleksibilnost u organizaciji posla zaposlenih koji imaju manju decu, menadžeri su u stalnom, najčešće online kontaktu sa svojim timovima i dogovaraju se kako najbolje i najefikasnije obaviti zadatke u postojećim uslovima, razmenjuju ideje uz kafu kod kuće. Zapošljavaju se i novi ljudi, samo se sada intervju sa kandidatom obavlja virtuelno.
„Cilj cele Strauss Coffee je da nastavi da obezbeđuje kafu svim svojim potrošačima, u svim zemljama u kojima posluje, ali i da sačuva radna mesta i samo poslovanje. Naš Strauss Adriatic, odnosno Doncafé, na početku pandemije je pokrenuo novi projekat na koji smo posebno ponosni. Zahvaljujući online shopu Kafa kod kuće, svim ljubiteljima kafe paketi stižu na kućni prag. „Do sada smo uspeli da sačuvamo i ljude i poslovanje“, kaže Ivana i naglašava da je uverena da je tajna uspeha Strauss Adriatic-a u reciprocitetu – ono što poslodavac zahteva od svojih zaposlenih, mora i sam da poseduje, a to su strast, volja za učenjem, motivacija, timski rad i pružanje podrške saradnicima.