Biti barista znači biti vrhunski poznavalac kafe, ali biti najbolji među onima kojima su kafa i napici od kafe i posao i strast predstavlja veliki uspeh. Zaposleni kompanije Strauss Adriatic okupili su se u show room-u fabrike u Šimanovcima na tradicionalnom takmičenju koje se održava pod sloganom „Strauss – Master of coffee“. Ove godine stigle su prijave zaposlenih, koji rade u raznim sektorima kompanije od marketinga i proizvodnje do prodaje i održavanja, spremnih da se takmiče za titulu najboljeg bariste. Pod budnim okom najiskusnijih barista i dosadašnjih pobednika pokazali su svoje profesionalne i umetničke veštine u pripremi espressa, kapućina i specijaliteta od kafe. Takmičari su se uz maksimalnu koncentraciju usredsredili na stvaranje što boljih napitaka, a tri vrste sudija: senzorni, tehnički i naravno glavni sudija iskusni barista David Nisić ocenjivali su njihove napore. Svi takmičari su kroz tradicionalni Latte art i “free pour” tehniku još jednom pokazali da su crteži u šoljicama kafe zaista posebna vrsta umetnosti.

Sudije Marko Maksimović i Jasnina Stamenić, dosadašnji pobednici u takmičenju barista i Dušan Ergić, prošlogodišnji pobednik u kapingu, nisu krili svoje oduševljenje prikazanim veštinama takmičara, tako da odluka o pobedniku nije bila laka.

Ovogodišnji pobednik je Srđan Markovićkoji će predstavljati našu zemlju i svoju kompaniju Strauss Adriatic na finalnom internacionalnom Strauss Coffee takmičenju u Poljskoj, koje se održava u septembru.

„Čast mi je što sam pobedio u ovako žestokoj konkurenciji odlukom veoma strogog žirija. Kao što svi baristi vole da kažu, kafa nije samo posao, već i strast, a mi se trudimo da i naše kolege primete naše znanje, posvećenost i ljubav prema poslu“, rekao je Srđan Marković.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.