• Nova kampanja za Evropsko prvenstvo League of Legends
  • Promotivni film sa brojnim uskršnjim jajima League of Legends

Posle svog debija u esportu prošle godine, Erste Grupa sada slavi drugo poglavlje partnerstva sa Evropskim prvenstvom League of Legends (LEC). Humorističkim promotivnim filmom kompanije Jung von Matt SPORTS, bankarska grupa se uključuje u jednu od najžustrijih debata na temu esporta: raspravu o tome da li se esport priznaje kao legitiman sport i reakciju gejmerske zajednice na to. LEC Summer Split kampanja počinje 13. avgusta plejofom i biće prikazana na društvenim medijima, kao i na LEC Livestream-u do finala 29. avgusta. 

„Esport se dinamično razvija: uz visok stepen profesionalizacije, širenje baze fanova i kontinuirano podizanje svesti. Za nas kao banku orijentisanu prema budućnosti, to je izuzetno uzbudljivo okruženje, jer ne poznaje granice širom našeg regiona i digitalno je dostupno“, rekao je Bernd Špalt, generalni direktor Erste Grupe. 

Da li je esport zaista sport tema je neprestanih diskusija. Priznanje kao zvanični sport određuje, na primer, da li sportisti dobijaju odgovarajuće vize za događaje u inostranstvu i da li  strukture klubova dobijaju podršku. Dok zemlje i asocijacije učestvuju u raspravi i razmatraju sportski karakter esportova, gejmeri nisu impresionirani: u okviru zajednice gejmera i esporta, vrlo malo je zainteresovanih za tu diskusiju. 

Kampanjom #verujusebe kao deo LEC Summer Split-a, Erste Grupa se bavi upravo ovim pitanjem. Nakon što je bankarska grupa prošle godine proslavila svoj ulazak u svet esporta emotivnom pričom o preprekama da se postane gejmer, ovog puta odaje priznanje esportu i njegovoj zajednici. U promotivnom filmu Sudnji dan esporta kompanije Jung von Matt SPORTS, Erste Grupa prikazuje humoristički scenario reakcije gejmerske zajednice na vest da je esportu konačno uskraćen status sporta na globalnom nivou.   

S jedne strane, bankarska grupa se uključuje u društvenu debatu kao temu kampanje i staje na stranu gejmera. S druge strane, film predstavlja svojevrsan omaž zajednici i njenoj reakciji. U filmu se takođe pojavljuju brojna uskršnja jaja League of Legends. Erste Grupa je uspela da u glavnoj ulozi angažuje Trevora Henrija, komentatora i voditelja esportova, kao i najpoznatije lice LEC-a.

Karl Kun, rukovodilac esporta u Jung von Matt SPORTS: „Ovom kampanjom, Erste Grupa se jasno pozicionira u okviru zajednice i pokazuje bliskost i otvorenost koja je toliko važna za razvoj neendemskih brendova unutar zajednice esporta. To zahteva sadržaj orijentisan ka zajednici i kredibilne teme.“

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.