Nagrađena podrška domaćim proizvođačima

Super Vero dobitnik je ovogodišnje Disrupt awards” nagrade za kampanju Riznica ukusa iz Srbije” koja je imala za cilj da podrži i predstavi domaće proizvode visokog kvaliteta, koji su nastali u malim poljoprivrednim gazdinstvima iz različitih krajeva Srbije.

Disrupt awards”je i ove godine okupio ogroman broj vrhunskih radova iz kompanija i agencija, a Super Vero je, među velikom konkurencijom, osvojio nagradu u kategoriji komunikacija/retail.

Kako je naveo stručni žiri Distrupt awards” nagradnog konkursa, tokom neobične 2022. godine, kompanije koje su osvojile nagradu su uspele da svojim aktivnostima privuku pažnju javnosti i povuku društvo napred.

Super Vero godinama pomaže razvoj domaćih preduzeća, a kampanja Riznica ukusa iz Srbije” je uvrstila više od 300 novih proizvoda iz Srbije u stalnu ponudu Super Vero hipermarketa.

Riznica ukusa iz Srbije otkriva, čuva i pomaže stvaranje novog blaga kojim će se ponositi i generacije koje dolaze”, ističu iz Super Vera povodom kampanje koja je dala šansu mnogim domaćim proizvođačima da jednostavnije dođu do kupaca.

Iz Super Vera dodaju da su tragali ne samo za autentičnim proizvodima, već i za simbolom proizvoda iz Srbije koji će odskočiti od onih koji se uobičajeno koriste, zbog čega je izbor pao na Moravsku rozetu, simbol koji se često koristio u srednjevekovnim crkvama i manastirima u Srbiji.

Moravska rozeta simbolizuje jedinstvo, mir i stabilnost. Dodatno predstavlja posvećenost projekta očuvanju kulturne baštine Srbije i promovisanju domaćih brendova”, ističu iz Super Vera i dodaju da je posvećenost očuvanju dokazana i kroz izbor ćirilice kao fonta u kompletnoj komunikaciji.

Cilj Super Vera i kampanje „Riznica ukusa iz Srbije” je da nastave da kontinuirano promovišu i pružaju podršku malim domaćim preduzećima, manufakturama i poljoprivrednim gazdinstvima. Da nastave da podstiču razvoj autentičnih domaćih brendova, popularizuju autohtone biljne i životinjske sorte iz Srbije i zadovolje potrebu potrošaća u potrazi za autentičnim proizvodima teže dostupnim u gradskim sredinama.

Disrupt awards” je nagradni konkurs koji se organizuje treću godinu zaredom i okuplja sve one koji razmišljaju drugačije i spremni su da eksperimentišu u svom poslu i tako pomeraju granice.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.