Tako fina Patelina, koja je pravljena od najkvalitetnijih sastojaka, bila je domaćin druženja sa predstavnicima medija i influenserima. U prelepom ambijentu Riverside Pool Ville, u Sremskim Karlovcima, sa pogledom na Dunav, zvanice su imale priliku da iz prve ruke saznaju sve o novim recepturama i ukusima Patelina pašteta. 

Stvorene za najfiniji užitak cele porodice, nove recepture Patelina pašteta, dobile su priliku da zablistaju pred okupljenim gostima, sa bogatim izborom tako finih ukusa. Nove Patelina paštete prijale su svima jer, osim što su tako fine i aromatične, u svojim recepturama ne sadrže konzervans i pojačivače arome. Živinski ukusi su i bez glutena, dok su Pateline od tune idealne za post. Na samom događaju predstavljena su i dva potpuno nova ukusa – Patelina pileća pašteta sa začinskim biljem i Patelina tuna tomato, koja su se pridružila Patelina porodici. 

Foto: Promo

„Iza nas je jako zahtevan projekat, na kojem smo intenzivno radili gotovo dve godine, a kako bismo danas mogli da sa vama i našim potrošačima uživamo u novim receptima i ukusima Patelina pašteta. Ponosno stojimo iza novih proizvoda, do kojih smo došli osluškujući potrebe potrošača. Unapredili smo postojeće, razvili potpuno nove živinske proizvode pravljene od filea i bataka i zadržali prepoznatljive ukuse, a tu pre svega mislim na naše paštete od tune. I tu nismo stali. Uradili smo i nov dizajn proizvoda, koji je uveliko prepoznatljiv na policama, a kao kruna rada od aprila je aktuelna kampanja koja je predstavila novu komunikacionu platformu – Tako fina, Patelina“, izjavio je brend menadžer kompanije Neoplanta, Dušan Vranić.

„Zahvaljujući posvećenom radu naših kolega, Patelina već sada, nedugo nakon lansiranja, ima značajnu poziciju na svim tržištima na kojima se prodaje. Zadovoljni smo reakcijom naših potrošača, koji posebno dobro reaguju na naše nove recepture, ali i na samu kampanju. Očekujemo da će i dva nova proizvoda naći svoje mesto na tržištu i na adekvatan način upotpuniti ukusnu ponudu jednog od Neoplantinih najprepoznatljivijih brendova“, rekla je PR kompanije Neoplanta, Jelena Kanazir.

Foto: Promo

U takmičarskom delu, koji je kompanija Neoplanta pripremila za svoje goste, mediji i influenseri nadmetali su se u slaganju ukusa pašteta Patelina sa voćem, povrćem i začinskim biljem. Kao najkreativniji gastro znalac izdvojila se Vesna Bjelić, urednica Telegraf Biznisa, koja je odnela ubedljivu pobedu i osvojila brendirani električni trotinet. Za pobedu je odabrala posebnu taktiku, na dasci je slagala naizgled nespojive ukuse. 

„Trudila sam se da spojim na prvi pogled nespojivo – voćke iz kraja odakle sam, poput borovnica i nove paštete koju ranije nisam probala. Dopala mi se kombinacija voća, bageta i ćureće i tuna Pateline. Slaganje boja mi je bilo posebno zanimljivo, a jestivo cveće mi je omiljena dekoracija. Dinja je došla kao sunce, da oplemeni tanjir“, rekla je pobednica Patelina kulinarskog izazova.

Druženje u Sremskim Karlovcima upotpunjeno je degustacijom svih Patelina ukusa u kojima su uživali okupljeni predstavnici medija i influenseri, zajedno sa predstavnicima kompanije Neoplanta.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.