Tehnomanija, lider u prodaji tehničke robe u našoj zemlji, uvela je prvu chatbot podršku pri online kupovini u Srbiji. To znači da će kupci, koji pre kupovine žele da se konsultuju sa prodavcem, moći da kupuju online, a da imaju identično iskustvo kupovine i sve potrebne informacije kao i kada kupuju u prodavnicama.
„Tehnomanija je napravila ogroman iskorak u smeru najsavremenijih digitalnih trendova, pa će naš chatbot, naročito važan u vreme aktuelne pandemije, dati mogućnost kupcima da sa bezbedne distance, veoma lako i uz sve potrebne informacije kupuju sve što im je potrebno”, rekao je Lovro Vučković, direktor marketinga kompanije Tehnomanija.
U online prodavnici www.tehnomanija.rs chatbot pruža savetodavnu uslugu kroz jednostavan razgovor, čime klijent putem pitanja i odgovora dolazi do najboljeg proizvoda u skladu sa svojim budžetom i željama. Tehomanijin “virtuelni prodavac” je povezan i sa agentima kontakt centra, što potrošaču pruža mogućnost prelaska na direktan telefonski razgovor, za dodatne informacije o željenim proizvodima i detaljima isporuke.