Tejlor Svift sada ima i svoj strip: „U šarenim pantalonama, protiv korporativnih zlikovaca“
U današnje vreme, Tejlor Svift nije samo izuzetno uspešna umetnica već i najplaćenija žena u muzičkoj industriji. Njena dominacija ne poznaje granice, budući da je postala najslušanija izvođačica na Spotify, oblikujući muzičku scenu 21. veka.
Fanovi „kraljice popa“, Tejlor Svift (Sviftiji), uskoro će imati priliku da „zarone“ duboko u njen život putem intrigantnog biografskog stripa posvećenog ovoj talentovanoj američkoj pevačici.
Tejlor Svift se pojavljuje kao glavna junakinja u stripu od 22 stranice koji pripada TidalWave Comics seriji Female Force, posvećenoj „uspešnim i uticajnim ličnostima“ iz različitih sfera kao što su književnost, zabavna industrija, politika i druge.
U današnje vreme, Tejlor Svift nije samo izuzetno uspešna umetnica već i najplaćenija žena u muzičkoj industriji. Njena dominacija ne poznaje granice, budući da je postala najslušanija izvođačica na Spotify, oblikujući muzičku scenu 21. veka.
U današnje vreme, Tejlor Svift nije samo izuzetno uspešna umetnica već i najplaćenija žena u muzičkoj industriji. Njena dominacija ne poznaje granice, budući da je postala najslušanija izvođačica na Spotify, oblikujući muzičku scenu 21. veka.
Strip, čiji je autor Eric M. Eskuivel, prati uspon Tejlor Svift do zvezda, naglašavajući neka od njenih ključnih dostignuća u karijeri. „Naravno da Tejlor Svift zaslužuje svoj strip“, izjavio je Eskuivel.
„Ona nosi šarene pantalone i bori se protiv korporativnih zlikovaca koji pokušavaju da iskoriste svoj novac kako bi je kontrolisali. Jedina druga osoba koja odgovara tom opisu je Klark Kent… a čak ni on nije mogao napisati 1989“, dodao je.
Izlazak stripa planiran je za 13. decembar, a dostupan će biti u digitalnom formatu, kao i u mekoj i tvrdoj povezi.
U današnje vreme, Tejlor Svift nije samo izuzetno uspešna umetnica već i najplaćenija žena u muzičkoj industriji. Njena dominacija ne poznaje granice, budući da je postala najslušanija izvođačica na Spotify, oblikujući muzičku scenu 21. veka.
Njena turneja „Eras“ već se upisuje u istoriju kao jedan od najznačajnijih muzičkih događaja ovog veka, ne samo transformišući kulturnu scenu, već i ekonomiju na globalnom nivou. Nedavno objavljeni film o turneji već je zaradio preko sto miliona dolara, srušivši sve prepreke pred sobom.
Poznati modni brend Tommy Hilfiger u saradnji sa Sofijom Riči Grejndž lansirao je limitiranu kolekciju, koja spaja "it girl" izgled popularnog modela sa klasičnim američkim stilom brenda