Pandemija virusa Covid-19 izmenila je našu svakodnevicu, način rada i slobodno vreme, ali uprkos izolaciji i socijalnoj distanci, ljudi su se zbližili, solidarisali i povezali. Zahvaljujući internetu, televiziji, mobilnoj i fiksnoj telefoniji, uspeli su da svoje živote, komunikaciju i poslovanja usklade sa, doskoro, nezamislivim uslovima.

Vanredne okolnosti koje su nastupile brzinom i u obimu na koje je retko ko računao, bile su veliki izazov za kompaniju Telekom Srbija. Trebalo je prilagoditi poslovanje i zaštititi zdravlje zaposlenih, ujedno omogućivši efikasan rad mreže usled njenog naglog opterećenja i znatnog uvećanja protoka podataka. Neophodnost redukovanja socijalnih kontakata dovela je, između ostalog, do toga da se mnoge kompanije veoma brzo i u znatnoj meri „prebace“ na rad od kuće. Državne institucije, administracija, zatim privreda, trgovina, skoro u potpunosti su funkcionisali online prilagođavajući se novonastaloj situaciji. Na kraju, u vremenu velike neizvesnosti i brige, ne treba zanemariti ni potrebe građana za informacijama, komunikacijom, kao i zabavnim sadržajem na internetu.

Zahvaljujući stručnosti, nadljudskim naporima i zalaganjima zaposlenih, poput tehničara, IT stručnjaka, ekipa na terenu i u call centrima, Telekom Srbija uspeo je da tokom vanrednog stanja obezbedi neometan rad svojih usluga. Radeći predano, 24 sata dnevno, kako bi mobilna i fiksna telefonija, internet i televizija funkcionisali bez problema i zastoja, oni su korisnicima omogućili nesmetan pristup informacijama, razonodi, poslu, učenju i što je najbitnije – prijateljima i porodicama. I upravo u tome se ogleda važnost efikasnih telekomunikacija za celokupno društvo, kao i ekonomiju.

Istovremeno, apsolutni prioritet Telekoma Srbija bio je da svim svojim zaposlenima obezbedi sigurne uslove za rad, poštujući preporuke i mere donete od strane Vlade Republike Srbije. Poput mnogih drugih privrednih subjekata, veliki deo zaposlenih u Telekomu nastavio je da radi iz svojih domova, dok su oni čija delatnost podrazumeva rad u poslovnicama, na terenu i održavanju mreže, imali obezbeđene sve mere zaštite i prilagođene uslove za rad.

Kao društveno odgovorna kompanija, Telekom Srbija je svoju brigu usmerio i na zdravlje i dobrobit svih građana Srbije donirajući 20 miliona dinara zdravstvenom sistemu naše zemlje kako bi se obezbedila dodatna oprema za borbu protiv koronavirusa. U koordinaciji sa Ministarstvom zdravlja donirana su sredstva Institutu za virusologiju, vakcine i serume „Torlak“, Klinici za infektivne i tropske bolesti KCS, Kliničkom centru u Nišu i Pokrajinskom sekretarijatu za zdravstvo u Novom Sadu, za nabavku testova na Covid-19, reagenasa, medicinske i druge opreme potrebne u toku trajanja epidemije.

Takođe, odmah nakon proglašenja vanrednog stanja, terenski prodavci Telekoma Srbija i kablovskog operatora Supernova stavili su se na raspolaganje lokalnim civilnim službama, kako bi kao volonteri pomagali ugroženim sugrađanima. Ove dve kompanije donele su i odluku da tokom protekla dva meseca ne isključuju usluge korisnicima starijim od 65 godina zbog neplaćenih računa, kao i da im se na njih ne obračunavaju kamate, a imajući u vidu značaj svojih usluga u periodu socijalne izolacije.

Već u prvim danima vanrednog stanja, Telekom Srbija i Supernova pokrenuli su kampanju „Pomozimo im da ostanu kod kuće“ kao apel svima da podrže i ohrabre starije sugrađane tokom obavezne mere izolacije uvedene u cilju suzbijanja epidemije. Podršku kampanji na društvenim mrežama dao je veliki broj javnih ličnosti i organizacija među kojima i premijerka Ana Brnabić, glumci Miloš Biković, Milan Marić, Miloš Timotijević, pevači Nikola Rokvić, Nataša Bekvalac, Ana Stanić, sportisti Novica Veličković, Jasna Šekarić, FK „Partizan“ i „Crvena zvezda“, kao i mnogi drugi.

Proteklih nekoliko meseci postalo je jasno koliko je naša međusobna povezanost jaka, a solidarnost neophodna. Jasna je i činjenica da se svet umnogome promenio i više nego ikada ranije pokazao se nemerljiv značaj telekomunikacija u životima svih nas.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.