Pandemija COVID-19 promenila je puno toga, a u svetu auto-industrije to se posebno odrazilo na planove za lansiranje noviteta. Odloženi su sajmovi i brojne promocije, a ta prinudna pauza u Srbiji je prekinuta predstavljanjem dva izuzetna automobila – perjanicama Toyotine sportske i lifestyle ponude – najnovijim verzijama modela GR Supra i C-HR.

GR Supra stigla je na tržište prošle godine, s trolitarskim rednim motorom maksimalne snage 340 “konja”. Peta generacija ujedno je i prvi globalni model Toyota Gazoo Racinga, koji se kao sportsko odeljenje japanskog proizvođača istakao brojnim pobedama i titulama u najzahtevnijim disciplinama auto-sporta. Novitet za ovu godinu je verzija 2.0, od koje se pre svega očekivalo da GR Supru pristupačnijom cenom približi kupcima sportskih kupea tradicionalne koncepcije motor napred – pogon nazad. Iznenađenje je utoliko veće, jer uprkos manjoj snazi GR Supra nudi tek neznatno slabije performance i užitak u vožnji od godinu dana starije i jače verzije.

Ono što najviše impresionira kod GR Supre 2.0 jeste idealan balans vozila koji je identičan postignutom kod verzije 3.0. Uprkos manjoj masi od bezmalo 100 kg, koja je i jedan od razloga što se nije previše izgubilo na performansama, raspored opterećenja na osovinama ostao je idealnih 50:50. Kada se na to doda i zlatni odnos između međuosovinskog rastojanja i traga točkova (1,55), jasno je da je i GR Supra 2.0 vrhunski sportski kupe koji može da ponudi puno toga u vožnji.

Dvolitarski turbo motor, uparen s osmostepenim sportskim automatikom, nudi 258 “konja” i maksimalni obrtni moment od 400 Nm, koji je dostupan u veoma širokom rasponu od 1550 do 4400 obrtaja u minutu. Maksimalna brzina je, kao i kod verzije 3.0, elektronski ograničena na 250 km/h, a ubrzanja su i dalje veoma eksplozivna – iz stranja mirovanja do 100 km/h GR Supra 2.0 stiže za samo 5,2 s!

Na srpskom tržištu dostupne su dve veoma bogato opremljene verzije Icon i Sport. GR Supra 2.0 Icon košta 58.400 EUR, dok je cena za varijantu Sport, s adaptivnim sistemom oslanjanja, aktivnim diferencijalom i kočnicama većeg kapaciteta, 60.900 EUR.

Novi C-HR 2.0 Hybrid nudi bolje performanse i više stila

Nakon više od 400.000 prodatih primeraka, C-HR je osvežen, a promene su najuočljivije kod svetlosnih grupa s najnovijom LED tehnologijom. Promene na prednjem delu podrazumevaju i novu, višu poziciju maglenki, dok stop lampe u zadnjem delu spaja crna lajsna visokog sjaja. Enterijer je uz blagi retuš dobio i novi multimedijalni uređaj. Najveća promena ipak stiže kod pogona. C-HR je dobio novu dvolitarsku hibridnu verziju, koja nudi znatno unapređene performanse.

Verzija 2.0 Hybrid Dynamic Force raspolaže s kombinovanom snagom od 184 “konja”, što omogućava ubrzanje do “stotke” za samo 8,2 sekunde. Moćnije vozne karakteritike, u skladu s liderskom pozicijom u klasi na polju ekologije, prati veoma niska potrošnja goriva i štetna emisija. Toyotin krosover prosečno troši 4,0-4,3 litra na 100 km pređenog puta, dok je u gradskim uslovima tu distancu moguće preći sa samo 3,7-3,9 l. Emisija CO2 je samo 92 grama (NEDC), što znači da se uz ovaj automobil može podneti zahtev za aktuelne hibridne subvencije.

Lansiranje osveženog C-HR-a obeleženo je limitiranom serijom 2.0 Launch Edition koja dolazi s jedinstvenom narandžastom bojom u kombinaciji s crnim krovom, mat crnim naplacima od lake legure i ekskluzivnom opremom, poput JBL audio sistema sa devet zvučnika i sistema za jednostavno, samostalno parkiranje s prednjim i zadnjim senzorima (S-IPA). TSS sistem aktivne sigurnosti je, kao i kod svih novih Toyota, standardni deo opreme.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.