Čast da isporuči tromilionito hibridno-električno vozilo (HEV) pripala je kompaniji Toyota Spain, koja je ponosnom kupcu, Nikolasu Himenezu, nedavno predala novu Corollu GR SPORT. Ovaj model proizvodi se u Velikoj Britaniji i izdvaja se od ostalih modela porodice Corolla po svom sportskom izgledu, koji je inspirisan takmičarskim duhom.
Kupac Nikolas Himenez objasnio je da se odlučio za Toyotin hibridno-električni automobil jer svakodnevno mora da ulazi u centar Madrida:
“Hibrid je danas neophodan s obzirom na zabranu ulaska u centralne zone mnogih gradova. Nisam ni razmišljao o drugim opcijama osim kupovine hibrida, jer strogi propisi s propisanim zonama u kojima je dozvoljena niska emisija gasova pogađaju ne samo Madrid i Barselonu, već i sve veći broj drugih gradova”.
Tromilioniti kupac hibridnog automobila u Evropi je dodao: “Izabrao sam Corollu GR SPORT zbog izgleda, koji me čini mlađim za trideset godina. Mlad sam duhom i ova verzija Corolle me ispunjava. Otišao sam s namerom da kupim Yaris Hybrid, ali za oko mi je zapala Corolla i shvatio sam da je to automobil za mene i moje potrebe. I to ne samo zbog veličine, već i zbog toga što je dobar za duga putovanja, ali i za udobnu gradsku vožnju po Madridu.
Predsednik i izvršni direktor Toyote Spain, Miguel Carsi, bio je prisutan u salonu Toyotinog prodavca Comauto Sur u Madridu, prilikom predaje nove Corolle Hybrid GR SPORT gospodinu Himenezu:
“Španiji je pripala velika čast da isporuči tromilionito hibridno-električno vozilo. Prateći naš veliki rast prodaje hibridnih vozila, srećni smo jer primećujemo da naši kupci koji sve više traže automobile s izraženim sportskim duhom, istovremeno prihvataju i hibridni pogon. To pokazuje njihovo poverenje da naša hibridna tehnologija može da im pruži željeno zadovoljstvo u vožnji i performanse”.
Toyota Motor Europe (TME) započela je prodaju hibridnih vozila 2000. godine, s modelom Prius. Danas kupci mogu da biraju između 20 različitih hibridno-električnih vozila (HEV). U Evropi, tržišno učešće tih modela s oznakama Toyota i Lexus, u 2019. godini dostiglo je 52 odsto od ukupne prodaje TME, dok je u zapadnoj Evropi taj procenat čak 63 odsto.
Toyotina dugoročna strategija razvoja hibridno-električnog pogona za najveći deo modela iz proizvodne game, pružio je kompaniji šansu da postane lider u ispunjavanju sve strožijih zakonskih propisa o emisiji izduvnih gasova u Evropi, kao i tehnologije potpunih hibrida koja omogućava više pređenih kilometara u gradskoj vožnji bez štetne emisije.
Izvršni potpredsednik Toyote Motor Europe, Matt Harrison je istakao:
“Tri miliona prodatih hibridno-električnih vozila važan su trenutak koji pokazuje da naši hibridi imaju veliku privlačnost za kupce. Prodajni uspeh naših hibrida daje nam priliku da dostignemo emisiju gasova od 95 g/km, koju je Evropska komisija propisala kao cilj za 2020. i 2021. godinu.
Toyota je širom sveta do sada prodala više od 15 miliona potpuno hibridnih vozila, smanjujući globalno štetnu emisiju CO2 za više od 120 miliona tona. Toyotina hibridna tehnologija je ujedno i polazna osnova za Toyotinu strategiju elektrifikacije multi-powertrain, koja uključuje BEV (Battery Electric Vehicle), PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) i FCEV (Fuel Cell Electric Vehicle) vozila.