Grupa Triglav na tržištu Srbije „Triglav osiguranje” a.d.o. Beograd povećalo je ukupnu premiju u 2023. godini na iznos od 96,9 miliona evra (sa 79,9 miliona evra, koliko je bilo prethodne godine). Pored toga, „Triglav osiguranje” je do kraja trećeg kvartala 2023. godine povećalo svoje tržišno učešće na 7,5 odsto (u Q3 2022. godine tržišno učešće iznosilo je 7,3 odsto) i zadržalo peto mesto na vrlo konkurentnom srpskom tržištu, na kojem posluje 16 osiguravajućih kuća (6 kompozitnih, 6 imovinskih i 4 za životno osiguranje).

Na globalnu neizvesnost i ostale negativne uticaje na poslovanje u prethodnom periodu – od pandemije do inflatornih pritisaka – u 2023. godini nadovezala se i manifestacija šteta od prirodnih nepogoda, kao što su grad i oluja. Prilagođavanjem modela poslovanja izmenjenom poslovnom okruženju, rastom i disperzijom portfelja, uz sprovođenje aktivnosti na troškovnoj optimizaciji, obezbedili smo kontinuiran, održiv i profitabilan rast, zahvaljujući posvećenosti svih zaposlenih i stečenom poverenju klijenata”, istakao je dr Dragan Marković, predsednik Izvršnog odbora „Triglav osiguranja” a.d.o. Beograd.

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.