Brend Tuborg, naslovni sponzor festivala Lovefest, koji se ovih dana održava u Vrnjačkoj banji, svojom već poznatom kampanjom „Kad me vozi ne vozim“, apeluje na sve posetioce festivala da odgovorno konzumiraju alkohol i nikako ne sedaju za volan nakon konzumacije alkohola.
Različit interaktivni sadržaj čiji je cilj podizanje svesti od opasnosti sedanja za volan pod uticajem alkohola, organizovan je u saradnji sa Agencijom za bezbednost u saobraćaju, koja je višegodišnji partner kompanije Carlsberg Srbija kada su u pitanju aktivnosti vezane za vožnju u pijanom stanju.
Jedna od aktivnosti je simulator vožnje u pijanom stanju kroz upotrebu tzv. „pijanih naočara“, koja praktično ukazuje na opasnost upravljanja vozilom pod uticajem alkohola.
„Tuborg je brend koji se oduvek povezuje sa dobrom muzikom i zabavom, a dobrog provoda nema ukoliko nije bezbedan. Svim posetiocima festivala, a posebno mladim ljudima želimo da naglasimo važnost odgovorne konzumacije alkohola u svakoj situaciji, a posebno onda kada se nalaze u mogućnosti da učestvuju u saobraćaju. Kao što sam naziv kampanje kaže, alkohol i vožnja nikako ne idu zajedno, te apelujemo na svoje potrošače da svoju i bezbednost drugih uvek stave na prvo mesto, jer će samo tako zaista uživati u provodu i imati ga u lepom sećanju. “, izjavio je ovom prilikom Srećko Pavković, Menadžer za internacionalne brendove kompanije Carlsberg Srbija.
Lovefest iz godine u godinu privlači sve veći broj posetilaca koji, idući u susret dobroj zabavi, dolaze iz svih delova Srbije, ali i inostranstva. Ipak, broj vozača koji se ne libe da voze u alkoholisanom stanju godinama unazad na srpskim putevima konstantno raste. Zato kampanje poput „Kad me vozi ne vozim“ igraju važnu ulogu u podizanju društvene svesti o opasnostima, ali i posledicama vožnje u stanju pod dejstvom alkohola.