Najveća integrisana online i TV platforma u regionu Shoppster.com, koja je u vlasništvu United Grupe, nastavlja sa širenjem poslovanja nudeći mogućnost malim preduzećima u Srbiji da bez novih ulaganja uđu u svet e-prodaje i ponude svoje proizvode kupcima.
Nakon otvaranja online prodavnice i prvog specijalizovanog prodajnog TV kanala, Shoppster poziva sva mala preduzeća da prodaju svoje proizvode na shoppster.com i Shoppster TV kanalu, sa željom da podstakne razvoj lokalne ekonomije i domaćih firmi.
Sva mikro i mala preduzeća sada imaju istu mogućnost kao i velika – mogu da stignu do svakoga u Srbiji, predstave svoje proizvode i povećaju svoju prodaju. Sva pravna lica – proizvođači i trgovci iz svih oblasti proizvodnje izuzev prehrambene, imaće mogućnost plasiranja svoje ponude kroz online prodajni portal, ali i Shoppster prodajni TV kanal koji se emituje u okviru svih SBB televizijskih platformi (digitalna kablovska mreža, Total TV i EON) kao i NetTV Plus platforme u dijaspori.
„Shoppster je od nas tražio samo jedno, a to je da damo obećanje da ćemo nastaviti da se razvijamo ukoliko ljudi čuju za naše proizvode. Profesionalnost, posvećenost, empatiju i uopšte neprocenjivu podršku, sve to smo dobili od poslovnog giganta koji se prema nama odnosio kao prema sebi ravnima,“ poručila je preduzetnica Dragana Babić, čiji brend igračaka je uveliko u ponudi na Shoppster.com, primetan i sa značajno boljim prodajnim rezultatima.
Sva mala preduzeća će dobiti šansu da ojačaju svoj brend i nađu se među 22 kategorije u postojećoj ponudi od preko 40.000 proizvoda. Uz nove mogućnosti prodaje, imaće podršku Shoppster tima za marketing i online trgovinu koji će im pomoći da što kvalitetnije uđu na e-tržište, plasiraju svoju ponudu, osiguraju rast, stignu do što više kupaca i budu spremni i za TV prezentaciju. Sve vendore na shoppster.com očekuje jednostavno, pouzdano i bezbedno poslovanje.
Mikro i mala preduzeća treba samo da veruju u kvalitet svoje ponude i žele novu šansu za rast i veću prodaju – Shoppster će im omogućiti da imaju svoju online prodavnicu, sami uređuju asortiman i cene, potencijalno budu predstavljeni na prodajnom Shoppster TV kanalu, i sve to bez dodatnih ulaganja. Shoppster intenzivno širi svoj asortiman, kako bi zadovoljio potrebe i najizbirljivijih kupaca, verujući da mikro i mala preduzeća imaju izuzetno mnogo da ponude ovom segmentu kupaca.
Sve informacije o otvaranju svoje radnje 24/7 na Shoppster.com možete pronaći na linku: https://www.shoppster.com/sr-RS/tvoja-radnja-24/7
Shoppster je deo United Grupe, vodećeg telekomunikacionog i medijskog operatora u Jugoistočnoj Evropi. Kroz značajne investicije u digitalnu infrastrukturu, sadržaj i tehnologiju, pruža vodeće usluge korisnicima širom regiona.