Bioskopski gledaoci su masovno gledali „Barbi“ i „Openhajmer“, a bili su uzdržaniji prema povratku superheroja poput FlešaKapetana Marvela i Akvamena, prenosi Danas.

Holivudske filmske kuće pokreću se konvencionalnom mudrošću – ukorenjenim shvatanjima, zasnovanim na iskustvu, o tome koje će vrste filmova verovatno privući gledaoce širom sveta.

Ove godine, publika je preokrenula mnoga takozvana „pravila“, piše u svojoj analizi „Njujork tajms“.

Superheroji su dugo smatrani najpouzdanijim načinom da se napune bioskopske stolice.

Ali likovi poput Kapetana Marvela, Fleša, Akvamena i Šazama nisu uspeli da uzbude ljubitelje filma.

Tokom vikenda, „Aquaman and the Lost Kingdom“, koji je koštao više od 200 miliona dolara i još desetine miliona za marketing, zaradio je katastrofalnih 28 miliona dolara od prodaje ulaznica u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi.

Gledaoci izvan Severne Amerike doprineli su sa dodatnih 80 miliona dolara.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.