Bioskopski gledaoci su masovno gledali „Barbi“ i „Openhajmer“, a bili su uzdržaniji prema povratku superheroja poput Fleša, Kapetana Marvela i Akvamena, prenosi Danas.
Holivudske filmske kuće pokreću se konvencionalnom mudrošću – ukorenjenim shvatanjima, zasnovanim na iskustvu, o tome koje će vrste filmova verovatno privući gledaoce širom sveta.
Ove godine, publika je preokrenula mnoga takozvana „pravila“, piše u svojoj analizi „Njujork tajms“.
Superheroji su dugo smatrani najpouzdanijim načinom da se napune bioskopske stolice.
Ali likovi poput Kapetana Marvela, Fleša, Akvamena i Šazama nisu uspeli da uzbude ljubitelje filma.
Tokom vikenda, „Aquaman and the Lost Kingdom“, koji je koštao više od 200 miliona dolara i još desetine miliona za marketing, zaradio je katastrofalnih 28 miliona dolara od prodaje ulaznica u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi.
Gledaoci izvan Severne Amerike doprineli su sa dodatnih 80 miliona dolara.