Branimir Dimitrijević Tucko je scenarista, reditelj, art-direktor, kreativni direktor. Sa Borisom Miljkovićem napravio je vizuelni identitet novog talasa stvarajući kultnu TV emisiju „Rokenroler“. Snimio je i prvu VHS muzičku kasetu Jugoslavije – „Uspavanku za Radmilu M“ Bijelog dugmeta. Radio je sa Emirom Kusturicom, Srđanom Šaperom, Goranom Bregovićem… U advertajzingu je radio i za Genex i za Unilever. I za JNA, MUP i za Lajbah. Za British Airways, Univerzijadu, Olimpijadu, Nestle, Mars… Za Saatchi & Saatchi u tri zemlje i na dva kontinenta.

Radio je bezbroj političkih kampanja. Bio je kreativni direktor kampanja Borisa Tadića. O njemu se raspredaju mitovi – da je kralj advertajzinga ali i da je vukao konce. Oko njega je misterija. Ne daje intervjue i nema fotografije na netu. Nedavno je dobio nagradu za životno delo od UEPS-a. Scenarista, reditelj, kreativni direktor, nezvanični „kralj advertajzinga“ i jedan od glavnih ljudi i ideologa beogradskog novog talasa govorio je ekskluzivno za novi Nedeljnik.

A na početku je bila i reklama koju su radili za partijski list „Komunist“.

„‘Komunist’ se desio nekim neverovatnim čudom mada sam ja bio član Saveza komunista, za razliku od Bote (Borisa Miljkovića). U komunizmu je trebalo svi da budemo jednaki, što bi meni dodalo nekih deset centimetara visine. Sećam se da sam jednom rekao na TV kod Olje Bećković da smo izgleda jedini članovi Komunističke partije bili ja i Tito, pošto tih godina to niko nije priznavao. Onda je Gorica Mojović u sledećoj Oljinoj emisiji priznala da je i ona bila član partije, tako da nas je bilo već troje. Inače, Bota i ja smo dobili prvi nagradu ‘Smeli cvet’ koju je dodeljivao Savez socijalističke omladine, a nagradu nam je predala tada mlada partizanka – Gorica Mojović. To priznanje kasnije su dobile i grupe Buldožer, Pankrti, Šarlo akrobata… Menjala se partija, komunisti su bili neki novi mladi ljudi i nismo dobili da radimo tu reklamu zbog moje briljantne karijere komuniste već zato što su ti mladi partijci hteli da menjaju stvari, pa su verovatno zato i nas pozvali da uradimo reklamu. Kad vidiš šta je nastalo ovde posle komunista, jasno je da smo mi oduvek birali sve gore – od kralja pa do danas. Ne vidim nijedan narod koji se toliko varao u svojim procenama“, rekao je u razgovoru za Nedeljnik.

U ekskluzivnoj ispovesti za NEdeljnik govorio je opširino o novom talasu, Titu, zabranama, Jugoslaviji, kampanjama, Borisu Tadiću, belim listićima, izgubljenim bitkama, Kusturici, Bijelom dugmetu…

Ceo tekst u novom Nedeljniku koji je na kioscima od četvrtka 5. marta.

Digitalno izdanje dostupno je na Novinarnici

Komentar(1)

  1. Bobby
    6. март 2020. 09:28

    Ако сам добро разумео, краља би требало вратити назад.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.