Kada pričamo o medijima danas, digital je nezaobilazna tema – medij koji najbrže raste i ima najveću perspektivu. Ono što pokreće ovakav procvat digitalnog oglašavanja jeste digitalna tehnologija koja se razvija ogromnom brzinom. Ta brzina reflektuje se na celokupan medijski univerzum. Svedoci smo svakodnevnih promena o kojima smo već mnogo puta pričali. Možda i najbolji primer brzine promena u digitalnom okruženju danas je iznenadni rast društvene mreže TikTok, koja je za relativno kratko vreme prerasla od lokalne aplikacije u svetski fenomen, koji u ovom trenutku ima oko 800 miliona korisnika.

Već smo videli na koji način AI menja industriju oglašavanja, poslednji primer je i AI copywriter koji je kreirala kompanija JP Morgan da piše oglase, a oni imaju bolje rezultate u odnosu na oglase koje piše čovek.

Međutim ono gde je uticaj napretka tehnologije još primetniji jeste tagetiranje i kreiranje personalizovanih oglasa. Cela ideja nije nova: cilj nas marketara je oduvek bio da prikažemo oglas pravoj osobi, u pravo vreme i na pravom mestu, što nam tehnologija omogućava u većoj meri nego ikada pre, ali smo sada dobili mogućnost i da sam sadržaj oglasa prilagodimo primaocu poruke, odnosno njegovim navikama, potrebama i očekivanjima. Ovakav razvoj oglašavanja je kreirao i niz debata o etičnosti i upotrebi ličnih podataka, između ostalog i sam GDPR je rezultat ovakvih bojazni, ali rezultati personalizovanog oglašavanja nam govore da ljudi prosto bolje reaguju na takve oglase. Što se mene lično tiče, uvek bih prednost dao oglasima koji promovišu proizvod ili uslugu koja je meni interesantna ili potrebna, nego “opštim” oglasima koji su namenjeni najširoj ciljnoj grupi.

DIRECT MEDIA United Solutions kontinuirano prati promene koje nosi razvoj digitalnih tehnologija. Mi smo još pre par godina prepoznali potrebu da iskoristimo tehnološki razvoj kako bismo unapredili svoj biznis. Zajedno sa startapom Hunch, razvili smo inovativni alat koji nam pomaže da mnogo brže planiramo, postavljamo i optimizujemo Facebook i Instagram kampanje. Nastavljamo razvoj ovog alata u pravcu integracije sa drugim kanalima digitalnog oglašavanja i u pomenutom pravcu kreiranja dinamičkih, personalizovanih oglasa kako bismo dobili bolje rezultate za uloženi budžet. Naravno, sva rešenja koja kreiramo su u skladu sa zakonskom regulativom i privatnost je ugrađena u sva naša rešenja iz oblasti marketing tehnologija (MarTech) u samom startu. Kada već pominjem marketing tehnologiju, mogu da se pohvalim da smo pokrenuli inovativni projekat MarTech Challenge, u okviru kog povezujemo agencije i startapove iz oblasti marketing i advertising tehnologija i gde ćemo, kao finale, izabrati najbolji MarTech startap regiona do kraja godine.

Novi broj Digital Business Review je na kioscima uz svaki primerak Nedeljnika od četvrtka, 5. septembra

Tagovi

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.