Kompanija Lidl Srbija je za svoje potrošače, sa fokusom na one najmlađe, pripremila kolekciju „The Fresh Heads“ klikera za sakupljanje. Klikeri sa različitim likovima voća i povrća biće dostupni od četvrtka, 6. oktobra u svim Lidl prodavnicama, koje će deci i roditeljima pomoći da na originalan način i igrom kreiraju zdrave navike u ishrani.
„The Fresh Heads“ kolekcija sadrži ukupno 24 klikera koje potrošači mogu sakupiti, tako što će za svaku kupovinu u Lidlu u vrednosti od po 1.700 dinara dobiti besplatno jedan kliker. Ukoliko taj isti račun sadrži neki od proizvoda iz BIO voća i povrća, stiče se pravo na maksimalno još jedan dodatni kliker.
Osim što je igra klikerima sama po sebi zabavna, likovi voća i povrća daju dobar način da roditelji deci približe razne vrste voća i povrća i njihove benefite, i može biti način da im pomogne u kreiranju zdravijih navika još tokom ranog detinjstva.
„Inspirisani uvek svežom ponudom sa Lidl pijace, verujemo da ćemo kroz avanturu sakupljanja i igre klikerima doprineti da deca makar probaju, a nadamo se i zavole, što više voća i povrća“, izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija Martina Petrović.
Banana Bane, borovnica Borko, limun Nadica samo su neki od likova iz bašte na klikerima koji će Lidlovi potrošači osim u prodavnici, moći i virtuelno da sakupljaju na „The Fresh Heads“ aplikaciji skeniranjem QR koda koji se dobija uz svaki kliker. U pratećoj ponudi mogu se pronaći vrećica za nošenje klikera i album.
Sakupljanje klikera počinje od 6. oktobra i traje do isteka zaliha.