I pored toga što nam se čini da je prva postkovid godina prohujala pored nas, izgleda da je vreme bilo na strani muzike i da se u tom čudesnom svetu gde se mešaju talenat, tehnologija, trendovi i štošta još, kazaljka na satu kretala nekom drugom, tajanstvenom dinamikom.
Prethodna godina će biti upamćena po mnogim oborenim rekordima, novim globalnim i lokalnim trendovima, vraćanju starim vrednostima, usvajanju novih ideja i konačno kao godina kada je muzika potvrdila svoje mesto u savremenom životu koje je nebrojeno puta do sada bilo dovođeno u pitanje.
U 2022. dostignut je magičan broj od 100.000 pesama koje se dnevno objavljuju na striming servisima i muzika se sluša prosečno dvadeset sati nedeljno, više nego bilo kad u istoriji. Deluje nestvarno ako uporedimo sa sedamdesetim godinama prošlog veka, kada je muzika bila na prvi pogled mnogo relevantnija nego danas, kada je objavljivano hiljadu albuma godišnje ili desetak hiljada pesama. Trenutno se na platformama nalaze katalozi od 100 miliona pesama. Zvuči zastrašujuće i pitamo se kome je to zaista potrebno.
CEO TEKST ČITAJTE U NOVOGODIŠNJEM DVOBROJU NEDELJNIKA NA DUPLO VEĆEM BROJU STRANA, KOJI JE NA KIOSCIMA OD ČETVRTKA 29. DECEMBRA. DIGITALNO IZDANJE DOSTUPNO NA NSTORE.RS
POGLEDAJTE I SPECIJALNE PONUDE ZA PRETPLATE:
***