Vodeći drogerijski lanac u zemlji, dm drogerie markt, priprema se da obori sve rekorde dok ulazi u svoju jubilarnu godinu poslovanja na tržištu Srbije. Tim povodom, kompanija je načinila gest koji će se pamtiti, budući da je zaposlenima obezbedila čak 15 plata ili jubilarne novčane nagrade u 2023. godini, što je retko viđena beneficija u poslovnoj zajednici naše zemlje.
Svaki zaposleni koji je 20 godina u dm-u primio je jednu punu dodatnu platu, dok su svi ostali dobili novčanu nagradu srazmernu radnom stažu u kompaniji, ne manju od 25.000 dinara. Osim toga, zaposlenima u dm-u sleduje i redovna 13. i 14. plata u 2023. godini, što je praksa po kojoj je kompanija poznata od početka poslovanja u Srbiji.
„Ovim gestom želimo da zahvalimo svakom zaposlenom na odgovornom radu, kao i na doprinosu u razvoju i napretku kompanije dm na tržištu Srbije. Oni su zaslužni za to što se za našu kompaniju vezuju epiteti odgovornog poslovanja, kredibiliteta, vrhunske usluge i poverenja. Slika naše kompanije kao jednog od najvoljenijih brendova na tržištu Srbije ogleda se upravo u odnosu koji negujemo prema zaposlenima, kupcima i celokupnoj zajednici. Nadamo se da ćemo motivisati šire poslovno okruženje na slične poduhvate koji će unaprediti ekonomski razvoj tržišta u celini, dok se zajedno upuštamo u sledećih 20 godina avanture i uspeha“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija.
Ovaj potez kompanije dm deo je sveobuhvatnog pristupa zaposlenima, koji ne samo da će uživati u rekordnom broju plata, već će i dalje imati pristup brojnim benefitima, uključujući tržišno konkurentne zarade, brigu o zdravlju zaposlenih kroz besplatne sistematske preglede, „smart working“ koncept koji pruža mogućnost za rad od kuće, stručna usavršavanja i edukacije, kao i brojne aktivnosti za decu zaposlenih.
Jubilarna 20. godišnjica dm drogerie markt u Srbiji obećava nove visine u svetu poslovanja i niz uzbudljivih iznenađenja, a kompanija ne samo da obeležava svoj jubilej u 2024. godini, već nastavlja da postavlja nove standarde na tržištu rada odnosima prema kupcima i zaposlenima, kao i poslovanju u celini.