Bilo je više pokušaja „brendiranja“ Srbije. Raznih saveta, i savetodavaca, marketinških stručnjaka, dobrih ideja, zbunjenih kampanja, potrošenog vremena i budžetskog novca. Gledali smo kampanje za promociju Srbije kao turističke destinacije, a bilo je i onih koje su poručivale da je Srbija zemlja za investicije. Jedino čega nije bilo su doslednost i kontinuitet. Tako su se razne instance bavile promocijom Srbije, od Turističke organizacije, preko Privredne komore i Saveta za brendiranje, do Kabineta premijerke poslednjih godina. Tako smo jednom prodavali gastronomiju i dobar provod, drugi put dobro poslovno okruženje, potom kreativno-digitalni sektor, a sada je na red stiglo i vino i vinska kultura, kroz inicijativu „Vinska vizija Otvoreni Balkan“.
CEO TEKST PROČITAJTE U NOVOM BROJU NEDELJNIKA, KOJI JE U PRODAJI OD ČETVRTKA, 16. NOVEMBRA, NA SVIM KIOSCIMA I NA NSTORE.RS