UniCredit je imenovan za Najboljeg globalnog pružaoca usluga klijentima u ovogodišnjoj Anketi o finansiranju trgovine koju je sproveo časopis Euromoney. Banka je potvrdila svoju lidersku poziciju na tržištu osvojivši ukupno 31 nagradu u okviru različitih kategorija i zemalja.
Ovo istraživanje, koje se sprovodi već desetu godinu zaredom, prikuplja povratne informacije od preko 11.000 korporativnih klijenata i finansijskih institucija, pružajući uverljive dokaze o UniCreditovoj stručnosti u oblasti finansiranja trgovine, izvanrednoj usluzi koju pruža klijentima i odličnim poznavanjem ključnih evropskih tržišta.
U okviru Ankete, nagrade se dodeljuju u dve kategorije, ‘’ Najbolja usluga’’ u okviru koje se procenjuje nivo usluge koja se pruža klijentima, i ‘’Tržišni lider’’, u okviru koje se kombinuju podaci o penetraciji, procentima vezanim za poslovanje i promet kako bi se kreirala konačna lista najboljih banaka za finansiranje trgovine.
U okviru kategorije ‘’Najbolja usluga’’, UniCredit ne samo da je zadržao najvišu poziciju kada su u pitanju “Sve usluge”, “Savetovanje” i “Proizvodi” (akreditivi, garancije i dokumentarna naplata), već je osvojio dve nove globalne titule i to za “Podršku i savetovanje” i “Digitalnu ponudu” – ova poslednja u nizu potvrđuje stalni napor banke da razvije inovativna rešenja u skladu sa rastućim potrebama svojih klijenata.
Na regionalnom nivou, UniCredit je ponovo prepoznat kao Najbolji pružalac “Svih usluga” u Centralnoj i Istočnoj Evropi (CIE), ali i kao lider u regionu u kategorijama “Digitalna ponuda” i “Proizvodi”. Geografska rasprostranjenost dodatno je potvrđena time što je UniCredit rangiran kao broj jedan u kategoriji “Sve usluge”, pored Srbije, u Austriji, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Češkoj, Hrvatskoj, Nemačkoj, Mađarskoj, Italiji, Rumuniji i Slovačkoj.
Pored toga, UniCredit je zabaležio izuzetno uspešne rezultate u kategoriji ‘Tržišni lider’, osvojivši najviše pozicije u regionu CIE, ali i još u 10 drugih zemalja pored Srbije, i to u Austriji, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Češkoj, Mađarskoj, Italiji, Rumuniji, Rusiji, Srbiji i Slovačkoj.
Komentarišući nagrade, Bojan Čiča, direktor Globalnog transakcionog bankarstva UniCredit Banke Srbija, je izjavio: “Mi težimo ka tome da nastavimo da pružamo najkvalitetnije proizvode i usluge svojim klijentima i tokom rada na daljinu kada je interesovanje za naša digitalna rešenja značajno povećano. Dokaz da idemo u dobrom pravcu je i to, što su nas upravo klijenti, u okviru istraživanja magazina Euromoney, četvrtu godinu zaredom, prepoznali kao partnere na koje mogu da se oslone.”