Kriza izazvana virusom Covid-19 u čitavom svetu je nešto sa čime smo se svi susreli prvi put. Od samog početka, glavni prioriteti UniCredita su bili zdravlje i bezbednost naših zaposlenih i klijenata. Veoma pažljivo smo pratili situaciju na osnovu informacija državnih zvaničnika i bili spremni da sprovedemo sve neophodne mere predostrožnosti čim je uvedeno vanredno stanje. Zahvaljujući nadljudskim naporima mojih kolega iz Direkcije informacionih tehnologija, Bezbednosti, sektora koji se bave biznisom, Ljudskih resursa i Identiteta i komunikacija, brzo i efikasno smo obezbedili kontinuitet poslovanja u okviru kojeg većina naših zaposlenih radi od kuće kako bi se fizički kontakt sveo na minimum i na taj način sprečilo širenje virusa. S obzirom na to da smo mi pre pet godina uveli takozvani Smart working način rada, koji podrazumeva mogućnost obavljanja svakodnevnih obaveza sa različitih lokacija, nije nam bilo teško da se prilagodimo na drugačije radno okruženje.

Istovremeno, klijente smo odmah počeli da savetujemo da koriste mobilno i internet bankarstvo. U vremenima poput ovih, ne samo kada je biznis u pitanju, već i komunikacija, digitalni kanali imaju ključnu ulogu u socijalnom distanciranju. Čak i klijentima koji nisu prethodno koristili te usluge, banka je obezbedila instaliranje mobilne aplikacije bez dolaska u ekspozituru, omogućivši kratku obuku online. Dodatno, otvorene su i posebne telefonske linije kako bi novi korisnici što brže prešli na digitalno obavljanje bankarskih transakcija. Ono što je takođe bilo ključno je to da smo sve vreme bili u kontaktu sa svojim klijentima. Informacije na našem sajtu su bile ažurirane nekoliko puta dnevno, poslali smo nekoliko stotina hiljada mejlova, SMS poruka i poruka putem Vibera, u zavisnosti od kanala koji su klijenti odabrali da komuniciraju sa nama, ali smo istovremeno obavili bezbroj telefonskih poziva putem Kontakt centra kako bismo klijente obavestili o svim promenama koje je bilo neophodno da učinimo da bismo sprečili širenje virusa i ostali otvoreni za poslovanje.

S druge strane, mi smo prilagodili i naš pristup bankarstva penzionerima, s obzirom na to da su oni najugroženija kategorija. Naime, najstarijim sugrađanima sada penzije, obnovljene platne kartice i čekove šaljemo na kućnu adresu, a i za njih su obezbeđeni i posebni termini za posetu ekspoziturama. Imamo i tri telefonska broja posvećena samo njima, putem kojih mogu da dobiju sve neophodne informacije.

U ovakvim, izazovnim vremenima, treba svi da budemo jedinstveni i da zajedno radimo na svemu onome što je zaista važno. Najpre, s obzirom na to da smo se suočili sa kolektivnim izazovom, zdravlje ljudi je najveći mogući prioritet koji imamo. Naša banka je podržala Republički fond za zdravstveno osiguranje sa 50.000 evra. Ova donacija je omogućila RFZO da obezbedi deo opreme i materijala koji su bili hitno potrebni bolnicama za borbu protiv širenja i prevenciju od koronavirusa.

Pored toga, u ovako nesigurnom okruženju, UniCredit Banka je dodatno posvećena očuvanju radnih mesta i likvidnosti domaćih kompanija. Stoga smo posebnu pažnju posvetili našim dobavljačima tako što izvršavamo plaćanja po osnovu primljene, verodostojne i potpune dokumentacije za plaćanje u proseku za pet radnih dana, bez obzira na ugovorene i rokove propisane zakonima. Mi vidimo ovakvu praksu kao način da dodatno podržimo kompanije koje posluju u Srbiji. Plaćajući brzo, mi doprinosimo likvidnosti realne ekonomije u vremenima kada to u značajnoj meri pravi razliku. Kao i uvek, mi se ponašamo kao partner na koga se naši dobavljači mogu osloniti i ohrabrujemo i druga pravna lica da se na sličan način odnose prema svom lancu dobavljača. Sa ovakvim odgovornim pristupom, mi dodatno potvrđujemo svoju poziciju pouzdanog partnera za klijente, dobavljače i državu. Ovo je naš doprinos smanjenju posledica koje sa sobom nose ova neizvesna vremena.

Ono što smo naučili iz ove situacije jeste da svi moramo da radimo kao jedan tim da prevaziđemo sve ovo. Kao nosioci sertifikata Najboljeg poslodavca u Srbiji i kao kompanija koja tretira svoje zaposlene kao najveću vrednost, najpre smo se pobrinuli za njih, potom za klijente, a onda korak po korak, pružili smo podršku zajednici i dobavljačima. Verujemo da smo na ovaj način, kao i mnogo puta do sada, pokazali da smo odgovorni građani i partneri na koje se svi mogu osloniti.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.