UNIQA Srbija, kao deo UNIQA Grupe prisutne u 18 zemalja i petog osiguranja na tržištu centralne i istočne Evrope, nastavlja sa implementacijom programa rasta „UNIQA 3.0 – Seme budućnosti“ koji je započela u 2021. godini.

Sledeći nivo transformacije fokusiran je na zemlje regiona jugoistočne Evrope (SEE) i ima za krajnji cilj bolju uslugu za klijente, stvaranjem organizacije sa još većom orijentacijom na klijente i efikasnijom na svim tržištima, snažno se fokusirajući na digitalizaciju kompanije i njene ponude.

SEE Region, koji obuhvata Bosnu i Hercegovinu, Bugarsku, Hrvatsku, Crnu Goru i Srbiju, je treća najveću grupa kompanija u okviru UNIQA Customer & Markets International-a sa premijom od 245 miliona evra u 2021. godini i blizu 1.700 zaposlenih. Sa ukupnim tržištem od preko 2 miliona klijenata, SEE zemlje predstavljaju veliki potencijal za rast i razvoj kroz poboljšanu regionalnu saradnju, upravljanje podacima, fokus na klijente i inovacije.

U sklopu ovog nivoa UNIQA 3.0 programa rasta, grupa zemalja SEE regiona dodatno je osnažena posvećenim regionalnim timom za svaki poslovni model i poslovnu oblast odgovornosti.

Odlukom Nadzornog odbora, a uz saglasnost Narodne banke Srbije, Nikola Đukić je imenovan za novog predsednika Izvršnog odbora UNIQA neživotnog osiguranja Srbija i na tom mestu zamenio je Sašu Krbavac, koja je preuzela novu stratešku ulogu u UNIQA Grupa Austrija.

Saša Krbavac je povodom imenovanja Nikole Đukića za novog predsednika Izvršnog odbora UNIQA neživotnog osiguranja izjavila „Zbog svog bogatog iskustva, velike posvećenosti i odlučnosti, Nikola Đukić predstavlja odličan izbor za poziciju predsednika Izvršnog odbora UNIQA neživotnog osiguranja Srbija. Ima izuzetno poslovno znanje i prave liderske veštine da nastavi uspeh kompanije!”

Nikola Đukić je uspešan menadžer sa dugogodišnjim iskustvom na brojnim rukovodećim pozicijama, od kojih je poslednje dve godine radio kao direktor za poslovanje sa stanovništvom i digitalno poslovanje. Karijeru je gradio u oblasti IT-a i osiguranja, prvo u Zepter osiguranju, a nakon akvizicije od strane UNIQA osiguranja, nastavlja da radi u sektoru prodaje. Direktor Sektora prodaje postao je 2011. godine, a potom i direktor Strateške podrške prodaji, gde je radio do 2014. godine, kada je imenovan za člana Izvršnog odbora zaduženog za prodaju (CSO). Ovaj period obeležili su izuzetni rezultati svih kanala prodaje, razvoj alternativnih onlajn kanala prodaje i unapređenje interne prodajne mreže sa više od 350 zaposlenih. Pored toga, uspešno je sproveo spajanje Basler-a sa UNIQA osiguranjem.

Za predsednika Izvršnog odbora UNIQA životnog osiguranja imenovan je Tihomir Milošević, koji je na ovoj funkciji zamenio Vidana Markovića. Počevši u Zepter osiguranju, Tihomir je karijeru nastavio u UNIQA osiguranju, a zatim u Societe Generale osiguranju gde je radio do 2017. godine. Sertifikovani aktuar sa dugogodišnjim iskustvom u osiguranju, ponovo se pridružio UNIQA osiguranju na poziciji direktora Sektora za životno osiguranje i osiguranje lica, a prethodne dve godine obavljao je funkciju direktora Sektora za poslovne usluge za osiguranje lica.

Prateći svoju strategiju, UNIQA je snažno posvećena ulaganju u svoje ljude i njihov rast pružajući im nove mogućnosti za napredovanje u karijeri, kako na lokalnom, tako i na međunarodnom nivou. Primena najbolje međunarodne prakse na svim tržištima SEE regiona omogućiće implementaciju strategije rasta i unapređenje svih poslovnih procesa sa centralnim fokusom na klijente, kao primarnim ciljevima strategije „UNIQA 3.0 – Seme budućnosti”.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.