Građevinski fakultet Univerziteta u Beogradu ove godine upisuje generaciju budućih inženjera koji će studirati po studijskim programima sa tri godine za osnovne i dve godine za master akademske studije. Pored studijskih programa Građevina i Geodezija, studenti mogu da upišu i Geoinformatiku, program koji je na raspolaganju studentima od prošle godine. Prošlogodišnjim izmenama, uz promene nastavnih planova, način studiranja na Građevinskom dodatno se prilagođava studentima, ali i savremenim zahtevima tržišta rada.

Studentima smo obezbedili optimalne uslove za rad kako bi uspešno stekli znanja potrebna građevinskom inženjeru. Savremeni način rada i programi usklađeni sa dinamikom rada najznačajnijih srodnih evropskih fakuleteta, obezbediće im visok nivo znanja i mobilnosti. Sa druge strane, rekordna potražnja za građevinskim inženjerima u Srbiji i širom sveta garantuje većini brzo zapošljavanje i dobre uslove rada – kaže dekan Građevinskog fakulteta prof. dr Vladan Kuzmanović.

Ove godine za upis na Građevinski fakultet predviđeno je 330 mesta na studijskom programu Građevinarstvo, 60 na Geodeziji i 30 na Geoinformatici. Od ovih 420 mesta, iz državnog budžeta školovanje će biti finansirano za ukupno 300 studenata.

Rangiranje za upis na Građevinski fakultet biće obavljeno na bazi uspeha iz srednje škole (40%) i rezultata sa prijemnog ispita iz matematike (60%), koji će biti organizovan na Građevinskom fakultetu u utorak, 28. juna u 15 sati. Prijavljivanje i podnošenje dokumentacije za polaganje prijemnog moguće je kompletno on-lajn. Sve informacije mogu se naći i na sajtu Fakulteta.

Građevinski fakultet priznaje i položen prijemni ispit iz matematike na ostalim tehničkim fakultetima Univerziteta u Beogradu.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.