U četvrtak 3.oktobra održan je 10. Fashionmag42 Beauty & Fashion forum u hotelu Zepter na Terazijama. Prijatelj foruma je američka kompanija Steve Madden.

 

STEVE MADDEN

Osnivač, kreativni direktor za dizajn, Steve Madden, LTD.

Čovek koji nosi mnogo šešira – i cipela, Steve Madden ne može se opisati jednom rečju. On je preduzetnik, nagrađivani dizajner, poslovni titan i porodičan čovek. Istoimeni dizajner cipela je takođe tema dokumentarnog filma MADDMAN: Priča o Stevu Madenu na Netfliks-u. Film koji se bavi čovekom koji je izgradio brend u procvatu i zamalo ga izgubio od „Vuka sa Vol Strita“, da bi se vratio sa globalnom imperijom. Pretrpeo je neuspehe i naravno uspehe ne zaboravljajući svoje skromne početke ili svog osnovnog potrošača, što je rezultiralo milionima obožavalaca širom sveta. Smatran magnatom modne obuće 21. veka, Madden ima urođen osećaj za ono što je vruće, šta je sledeće, šta je uzbudljivo i što je još važnije, kako će se to prevesti na kupca. Inspirisan rokenrolom, spojen sa seksepilom i urbanim ivicama, Madden kreira cipele koje su inovativne, zabavne, ponekad divlje i uvek šik.

Godine 1990. sa samo 1.100 dolara u banci, Madden je brzo sledio svoju intuiciju kako bi stvorio sledeći veliki trend, predvideo potrebe potrošača i potom isporučio kolekcije koje su bile vrhunske i veoma prodajne. Usmeravajući svoju kreativnu energiju da proizvede različite siluete i živopisne stilove u svojoj fabrici u Kvinsu, brzo je njegov san postao stvarnost i brend Steve Madden je rođen.

Stručnost plodnog dizajnera u predviđanju trendova dovela ga je do vrha svog polja. Oslanjajući se na čist instinkt, transformisao je relikviju obuće u fenomen kada je predstavio novu cipelu sa pojačanom platformom na predstavljanju svoje kompanije. Inspirisane rok zvezdama 70-ih, Maddenove sada poznate debele cipele sa platformom bile su jedna od najvećih uspešnih priča tog vremena i postale su zaštitni znak brenda. Sa prstom na pulsu pop kulture, Madden kaže: „Ono što me inspiriše je ono što vidim ljude koji nose na ulicama sveta od Njujorka do Londona i šire. Ideje i inspiraciju dobijam od udaranja po trotoaru.”

Fuzija stila i muzike ostaje u Maddenovoj srži: „Muzika je u DNK onoga što radim.” Kao i kod mode i dizajna, Madden ima oko i sluh za talente u nastajanju, što je dovelo do stvaranja Steve Madden Music, integrisane marketinške platforme koja promoviše muzičke umetnike kroz mnoštvo medija, potrošačkih kanala i nastupa uživo. Kao takav, sarađivao je sa zvezdama kao što su Lady Gaga, Katy Perr, Peri, Elie Goulding, Igggy Azalea, Santigold, Tove Lo, Jason Derulo, The Kills, Tori Kelly, Halsey i Cardi B, sve dok su bili u usponu slave. Uz kontinuirani uspeh i konzistentan rast muzičke platforme Steve Madden, Stiv je odlučio da proširi svoju ljubav prema muzici i pokrenuo je 5Tovns Records 2016. godine.

Što se tiče filantropije, Stiv Madden nastavlja da osvetljava one kojima je potrebna druga šansa podržavajući različite organizacije u tom žanru, dok takođe pomaže da se mentorišu mladim preduzetnicima širom zemlje sa novopokrenutom „Self Made“ kompanijom inicijativa.

Steven Madden, LTD.:

Danas je brend Steve Madden evoluirao u lifestile kompaniju koja ne poseduje samo Steve Madden, Steven by Steve Madden, Madden Girl, Freebird, Stevie’s, već poseduje i upravlja Betsey Johnson, Dolce Vita, Brian Atwood, Jocelyn, Report, Cejon, Mad Love i Blondo; dok je vlasnik licence za različite brendove, uključujući tašne, kaiševe i traženi brend patika, Superga.

Kompanija posluje sa preko 208 maloprodajnih objekata u 70 zemalja. Steve Madden licencira određene svoje brendove trećim stranama za marketing i prodaju određenih proizvoda, uključujući konfekciju odeću, intimnu odeću, naočare, čarape, nakit, mirise, prtljag, posteljinu i proizvode za kupanje.

#maddenskuad

Ovaj inspirativni dogadjaj nastavlja da se bavi promocijom i razvojom modnih i kozmetičkih brendova. Tema koja je obeležila forum je “ Održiva moda i inkluzija migranata “ gošća panela Laura Lungarotti ispred (IOM – UN MIGRATION) predstavila je No Nation Fashion (NNF) inicijativu koju pokreće Međunarodna organizacija za migracije (IOM) je brend i društveno preduzeće koje promoviše uključivanje migranata u zajednice domaćina i aktivno učestvuje u tome da naša društva budu otpornija, inkluzivnija i održivija.

 

 

 

Modni dizajner Igor Jagić se nadovezao na temu i smatra da je od zaista velike važnosti za ceo region i da je to odlična inicijativa. Nedavno je predstavio kolekciju IGOR JAGYCH RESORT 2025 pod nazivom “Beach under the moonlight “na Sunset Fashion događaju u Crnoj Gori. Kolekciju čini miks kolekcije za proleće/leto 24, jesen/zima 2025 i neki novi komadi specijalno proizvedenih za ovu priliku.

 

 

 

 

SISTERS CODE ATELIER powered by Steve Madden uspešno je predstavio svoju kolekciju za proleće leto 2025 ao i jedinstvenu torbu Reversaya na prerstižnoj modnoj platformi Emerging Talents Milan, 21. septembra u impresivnoj palati Bocconi, u srcu Milana. Premijerno predstavljanje kolekcije  u Srbiji je na Belgrade Fashion Week-u 18.10.2024.

 

 

Projekat REVERSAYA podržava Vlada Švajcarske kroz Švajcarsku agenciju za razvoj i saradnju (SDC) u okviru globalnog IOM-UNDP programa “Migracije u funkciji održivog razvoja”.

Maja Stojanović izvršna direktorka PR agencije Olaf & McAteer nam je dala vredne savete kako da dizajneri na početku iskoriste resusurse koji su im dostupni i da je ključno da svaki brend gradi svoj jedinstveni put ka uspehu i kada je vreme da PR agencija preuzme komunikaciju sa njihovom ciljnom grupom.

Nastavili smo sa modnim prezentacijama brendova FASHIONMAG42 designer selection: Marija Olimp, Msaturday i Sassy La Femme.

Marija Olimp nas je uvela u svet biorazgradivih materijala koji su definitivno budućnost modne industrije. Njen rad je fokusiran na kreativnu upotrebu second-hand materijala, tekstilnih ostataka i stvaranju sopstvenih bio-materijala, s ciljem podsticanja reciklaže i redizajna u modi.

Maja Subotić dizajnerka brenda Msaturday nam je približilla tehniku oslikavanja na materijalu i istakla da nadahnuće uvek dolazi sa svih strana, najviše je inspiriše priroda i sve što se u njoj dogadja. Kao i u modi, tako i u umetnosti svoju inspiraciju zasniva na insektima.

Svoj put do uspeha ispričala nam je i modna dizajnerka brenda Sassy La Femme Emilija Stojaković čiji je kreativni proces počeo u bliskoj saradnji sa sestrom.

Zajedno rade na uskladjivadju ideja što im omogućava da stvore jedinstvene kolekcije koje spajaju njihove kreativne vizije.

 

Forum se nastavio panelom gde su gošće Jasmina Upiparip, Svetlana Sremčević, Jovana Trifunović, Aleksandra Vukadinović i Kristina Drulović razgovarale sa Vladanom Veljković i podelile svoje beauty savete vezane za svoju beauty rutinu, negu lica i kose i koji im je proizvod najomiljeniji.

 

 

 

Urednica Beautydesk.rs Jasmina Ubiparip podelila je sa nama svoju skin care rutinu i istakla da joj je jako važno šta nanosi na kožu lica, dok je cebrity makeup artist Svetlana Sremčević naglasila da je nega pre makeupa veoma važna i da koža lica bude hidrirana.

 

Svetlana_Sremcevic_celebritymakeup-artist

 

Svetlana ističe da ove jeseni boja za usne je zauzela centralno mesto od raskošnih toplijih tonova do svetlijih nijansi i trendovi za usne za jesen / zimu 2024. nude ponešto za svakoga i da se možemo inpirisati I unaprediti našu beauty rutinu za jeseni / zimu.

Jovana Trifunović AVON beauty trener nam je odala tajnu ko je pravi majstor za poljupce, a to je najnoviji Lip Stylo iz kolekcije Power Stay koji je uspešno je testiran i potvrđeno je da je otporan na sve izazove, a posebno poljupce!

Jovana ističe da najnoviji Avon Lip Stylo ima prijatnu formulu koja pruža lagan osećaj, čineći usne mekim i nežnim a njegove raskošne mat nijanse ostaju bez razmazivanja i
pucanja tokom čitavog dana.

 

Aleksandra Vukadinović je predstavila brend KLORANE koji je nadavno stigao na Srpsko tržište i upoznala nas za bitnim činjenicama da iz svake odabrane biljne vrste koristi se samo jedna aktivna supstanca čija je efikasnost naučno dokazana kao i da se svi Klorane proizvodi za negu kose proizvode se u Francuskoj, primenom pomno odabranih aktivnih supstanci biljnog porekla.

Izdvojili smo liniju šampona za suvo pranje koji upijaju ulje iz kose i vlasišta za 25 sekundi i regulišu proizvodnju ulja do 48 sati. Kosa je čista sa dodatnim volumenom i teksturom.

Kristina Drulović je ispred prirodne kozmetike SMORODINA prestavila široku paletu proizvoda za negu lica, a izdvojili smo enzimski puder za umivanje lica koji pomaže da se koža efikasno očisti od šminke i drugih nečistoća bez izazivanja isušivanja i ljuštenja. Zahvaljujući prebiotiku u sastavu, čini kožu svežijom, elastičnijom i baršunastom.

 

 

U praktičnom delu prikazali su ako se kao meki piling nanese koji uklanjaja mrtve ćelije kože, ujednačavaju ton i čine ten primetno svežijim.

Na 10. jubilarnom forumu sreli smo i glumicu: Tamaru Petrović, glumca Jacka Dimića, TV lice Marinu Kotevski, manekenku Anju Durutović.

Posetioci foruma imali su prilike da probaju novi Chips Way flips sa kikirikijem, koji je neizostavni gost na svim kućnim okupljanjima i žurkama, školskim odmorima, pauzama i putovanjima, sada u novom pakovanju.

 

 

Partneri foruma su: Beautydesk.rs, Nedeljnik, Olaf & Mcateer, IOM Serbia, Baberya.media, Avon, Smoradina Nivea, Klorane, Chips Way.

Pogledajte kako je bilo na rellsu.

 

Foto: Baberya Media 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.