Beograd, Belexpocentar 18. i 19. oktobar


Sve do poslednje stolice u Belexpocentru bile su popunjene na prvom regionalnom Influencer Marketing Summitu koji je u prethodna dva dana okupio najpoznatije influensere sa naših prostora, predstavnike kompanija i brendova, predstavnike medija i publiku koja je na interaktivnim predavanjima i panelima dobila odgovor na mnoga pitanja koja se tiču ovog novog komunikacionog modela.

Influencer Marketing Summit  je ove jeseni afirmisao Beograd kao centar regionalnog influencer marketinga što svojom impresivnom listom panelista, što ogromnom zainteresovanošću koju je publika pokazala.

U prvom panelu na samom otvaranju Anđelko Trpković, CEO Publicis Group Adriatic razgovarao je sa Tamarom Kalinić, specijalnom gošćom i jednom od najpoznatijih influenserki sveta. Njen recept za uspeh i savet influenserima koji žele da se bave tim poslom bio je budu istrajni, iako to ne donosi odmah dobre rezultate. Poručila im je da ako počnu na današnji dan da objavljuju po jedan post na mrežama, za godinu dana će sigurno imati merljive rezultate onoga što vole i žele rade.

Šta je to uticaj, kako se stvara platforma koju želi da prati 200.000 ljudi, kakve rezultate postiže influencer marketing i kako infuenseri pristupaju kampanjama beauty brendova, a da pritom ne reklamiraju nedostižne standarde lepote su samo neki od pitanja na koje su panelisti i predavači dali svoj odgovor u prethodna dva dana. Influenseri su na diskusijama na najsavremenijoj bini razgovarali sa predstavnicima kompanija i brendova o međusobnoj saradnji, kako ona izgleda i o konkretnim rezultatima koje donosi.


Da sve više raste poverenje u influensere u Srbiji, potvrdili su predstavnici kompanija i brendova poput Lidla, Aure, Mercatora i podelili kako izgleda kreiranje marketinške strategija koja uključuje influencer marketing.

Samo neki od govornika koje su posetioci imali priliku da čuju su Branko Babić, Dunja Jovanić, Dušan Petrović, Tamara Ćosić, Marija i Strahinja Ćalović, Dalibor Šimuga, Marko Marijoković  i mnogi drugi.

Budući da veliki deo influencer marketinga počiva na vizuelnoj komunikaciji, na Summitu je predstavljen i „Creative Room“ u kojem su posetioci mogli na licu mesta da kreiraju sadržaj na društvenim mrežama i u praksi primene savete koji su čulli na panelima.

Influencer Marketing Summit svečano je zatvorio svetski poznat violinista Stefan Milenković, koji je predstavio novi dom za njegovo stvaralaštvo – koncertnu dvoranu u  novoj zgradi novosadske Muzičke i baletske škole u kojoj će mladi talenti na krilima umetnosti razvijati svoje muzičko umeće i sami postajati uticajni stvaraoci koji će oplemenjivati naš život i živote generacija koje tek dolaze.

Prvi od mnogih, sudeći po reakciji učesnika i publike, Influencer Marketing Summit, organizovala je  kompanija „Ninamedia“ podstaknuta savremenim marketing strategijama kompanija iz različitih oblasti koje uključuju influencer marketing, kao najaktuelniji oblik promotivnih aktivnosti na tržištu. Cilj ovog događaja bio je spajanje privrede i influensera, predstavljanje kompeksnog procesa iza kampanje čije je lice influenser, kao i predstavljanje samog procesa kreiranja platformi koju prate stotine hiljada, pa i milioni ljudi.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.