(Beta-AP) – Najveći posao u sektoru luksuza ponovo je na stolu pošto je čuveni njujorški draguljar „Tifani“ pristao na svoju prodaju kompaniji LVMH iz Pariza po ceni manjoj od one koju je očekivao.

LVMH će platiti 131,50 dolara za svaku akciju „Tifanija“, odnosno ukupno 15,8 milijardi dolara, dok je američka firma očekivala 16,2 milijarde dolara koliko su Francuzi ponudiili ranije ove godine.

Firma LVMH – vlasnica „Luja Vuitona“, „Kristijana Diora“, „Fendija“, niza marki vina i, posebno, šampanjca, izgledalo je da je prošlog meseca odustala od kupovine „Tifanija“, jer je rekla da je vlada Francuske tražila od nje odlaganje tog posla zbog pretnje Vašingtona američkim carinama na francusku robu.

Sada izgleda da je otpao taj razlog dvoumljenja Francuza, a poslednjih dana se tvrdi da veliki akcionari obe firme navaljuju da se postigne dogovor.

„Uvereni smo, kao i uvek, u impresivan potencijal brenda ‘Tifani’ i verujemo da je LVMH pravi dom za njega“, rekao je danas izvršni direktor LVMH Bernar Arno.

„Tifani“ je poslednjih godina pokušao da povrati sjaj ere od pre pola veka kada je blistao i u filmu „Doručak kod Tifanija“, ali se pokazalo da se njegova verna klijentela osula jer je – ostarila. Pokušao je da se preusmeri na mlađe kupce i snažno se reklamira na internetu, a u toj transformaciji bi mogli da mu pomogna duboki džepovi LVMH.

LVMH, proizvođač luksuzne potrošne robe, veruje da će uspeti da ojača poziciju „Tifanija“ na američkom tržištu vrhunskog nakita i očekuje useh i na tržištu Kine, gde se „Tifani“ već proširio.

Francusku kupovinu američke kompanije su već odobrili upravni odbori obe firme i očekuje se da ugovor bude potpisan početkom sledeće godine.

https://www.nstore.rs/product/elektronsko-pdf-izdanje-nedeljnika-br-459-od-29-oktobra/

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.