Opsežna unapređenja modela za još veću dinamiku vožnje, udobnost i individualnost.
Nakon modela sa šest cilindara, modeli Mercedes‑AMG GT 63 4MATIC+ (kombinovana potrošnja goriva 13.5–12.5 l/100 km; kombinovana CO2 emisija 308–284 g/km)[1] i Mercedes‑AMG GT 63 S 4MATIC+ (kombinovana potrošnja goriva 13.5–13.0 l/100 km; kombinovana CO2 emisija 308–295 g/km) sada takođe dobijaju tehničku i vizuelnu nadogradnju. Pored modifikacija dizajna, to uključuje AMG RIDE CONTROL+ vešanje, koje je standardno ugrađeno na V8 modele. Sa fejsliftom, kupcima je na raspolaganju širok izbor izbor detalja opreme. Ovo im omogućava da svoj željeni model još konkretnije prilagode svojim ličnim zahtevima. Širi izbor točkova, presvlaka, ukrasa i boja eksterijera nudi više mogućnosti prilagođavanja. Kao i kod prvog hibrida performansi iz Mercedes-AMG-a, GT 63 SE PERFORMANCE (ponderisana potrošnja goriva, kombinovana: 7,9 l/100 km; kombinovana ponderisana emisija CO2: 180 g/km), atraktivna paleta modela je zaokružena sa dva ekskluzivna izdanja. Lansiranje na tržište će biti u Evropi od aprila 2022.
Na prvi pogled, modifikovani osmocilindarski modeli AMG GT 4‑Door Coupé mogu se prepoznati po individualno dizajniranom prednjem braniku, koji je uveden sa novim vrhunskim modelom serije, GT 63 S E PERFORMANCE. Sada se još više čini da je izliven iz jednog kalupa i da se homogeno uklapa u dinamički dizajn celokupnog vozila. Spoljni otvori za vazduh su širi i više usmereni ka centru automobila. Protok vazduha se sada vodi kroz tri vertikalna rebra do radijatora.
„U segmentu kupea sa četvoro vrata, Mercedes-AMG GT nudi savršen balans između svakodnevne praktičnosti i sportskog duha. S jedne strane, to je vrhunski Gran Turismo za celu porodicu i, sa druge strane, trenutni rekorder na Nirburgring-Nordschleife u kategoriji Executive automobila. Kao najbrži i najmoćniji medicinski automobil u istoriji Formule 1®, GT 63 S takođe slavi svoj debi ove sezone i spreman je da pruži brzu hitnu pomoć uz maksimalne performanse na trkačkoj stazi. Raznovrsnost se takođe ogleda u širokom spektru opcija pogona. Pored motora sa šest i osam cilindara, nudimo i prvi AMG hibrid u rasporedu pogona E PERFORMANCE u ovoj seriji modela. Da bismo dodatno izoštrili naš profil kao Performance Luxury brend, mi smo takođe proširili mogućnosti individualizacije, nudeći našim kupcima još viši nivo ekskluzivnosti“, naglašava Philipp Schiemer, predsednik Upravnog odbora Mercedes AMG GmbH.
Sa fejsliftom modela sa šest cilindara, boje eksterijera “spectral plava metalik” i “spectral plava magno” su nedavno ponuđene. One su takođe dostupni za V8 modele. Ovo daje kupcu izbor od ukupno četiri mat boje, četiri metalik nijanse i dve čvrste boje. Pored toga, postoje dve ekskluzivne boje za modele Editions. Ekspresivan dizajn eksterijera može biti dodatno naglašen novim AMG Night Package II ili kombinacijom noćnog paketa i Carbon paketa, na primer. Nove boje i ukrasi su takođe dodati asortimanu za unutrašnjost, uključujući AMG Performance volan.
Standardni system oslanjanja RIDE CONTROL+, sa svojim kontinuirano podesivim ventilima za smanjenje pritiska, prilagođava silu prigušenja za svaki točak pojedinačno tako da se prilagođava situaciji za samo nekoliko milisekundi. AMG DINAMIC SELECT programi vožnje se koriste za prethodni izbor osnovnog podešavanja – od režima „Sport+“ za posebno dinamičnu vožnju do „Comfort“ podešavanja za glatko klizanje. AMG inženjeri su uspeli da značajno povećaju razliku između sportskog karaktera i udobnosti. Pored toga, podešavanje se može podesiti u tri stepena nezavisno od programa vožnje preko dugmeta.
Sa modelom AMG Special Edition u AMG zelenoj magno boji, V8 modeli pokazuju svoju najsportskiju stranu. Ekskluzivna boja pruža uzbudljiv kontrast AMG noćnom paketu sa odabranim spoljašnjim elementima u crnom i tamnom hromu visokog sjaja, kao i crnom folijom iznad bočnih pragova. Kovani AMG točkovi od 21 inča u dizajnu sa 5 duplih krakova upadljivo naglašavaju izražajan izgled. Ofarbani su u crnu boju sa ivicom visokog sjaja. AMG Aerodinamični paket i AMG Exterior Carbon paket su dostupni kao opcije za dalju individualizaciju. Panoramski krov (opciono) propušta mnogo svetla u unutrašnjost. Zahvaljujući brojnim naglascima, atmosfera ovde je nefiltriran moto sport. Ovo uključuje sportska sedišta od ekskluzivne napa kože u dvobojnoj titanijum sivoj biserno/crnoj sa žutim kontrastnim šavovima ili opciono AMG Performance sedišta i AMG ukrasne elemente u izgledu crnog klavirskog laka ili, na zahtev, karbona. Edition se takođe čini ekskluzivnim zahvaljujući Edition oznaci u unutrašnjosti i osvetljenim panelima pragova u zelenoj boji koji odgovaraju spoljašnjoj farbi.
Luksuzno AMG Special Edition sa farbom u tamnoj nijansi dragog kamena MANUFAKTUR rubelit crvena metalik je takođe dostupna kao opcija za AMG GT 4-Door Coupé sa osmocilindarskim motorom. Ovo uključuje, između ostalog, AMG Exterior Chrome paket, sa kovanim AMG točkovima dimenzije 21 inč u dizajnu sa 5 duplih krakova u srebrnoj boji visokog sjaja. Opciono dostupan paket sedišta visoke klase luksuza (High‑Class rear suite) nazad upotpunjuje izvanredne performanse vozila sa posebno luksuznom unutrašnjosti: sa udobnim pojedinačnim sedištima, visokokvalitetnim ambijentom i lakim pristupom sveobuhvatnim funkcijama info-zabave i komfornim funkcijama. Presvlake sedišta od MANUFAKTUR Ekskluzivne napa kože u neva sivoj/crnoj i ukrasni elementi od sivog jasenovog drveta sa otvorenim porama takođe daju unutrašnjosti individualan izgled. Upravljač MANUFAKTUR specifičnog za AMG je završen u dve boje fine napa kože.
MANUFAKTUR oznaka predstavlja najviši stepen individualnosti i luksuza sa odabranim materijalima koji se pretežno obrađuju ručno. Za model AMG GT 4‑Door, ovo uključuje ekskluzivnu farbu i visokokvalitetne enterijere. Od fejslift modela sa šest cilindara sredinom prošle godine do danas, raspon dodatnih boja u AMG GT portfelju je porastao na 10 MANUFAKTUR specijalnih boja, uključujući MANUFAKTUR bakar narandžasti magno i MANUFAKTUR Kalahari zlatni magno, dve potpuno nove nijanse boja. AMG sportske trake u tri različite boje omogućavaju još sportskije vizuelno pozicioniranje. Za unutrašnjost, zahvaljujući asortimanu MANUFAKTUR, postoji pet dodatnih izbora sa ekskluzivnom napa kožom u dijamantskom prošivu, uključujući dvobojni AMG Performance volan i AMG patosnice sa visokim šipom sa izvezenim AMG natpisom.
Pregled tehničkih karakteristika:
Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ | Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ | |
Motor | 4.0-litre V8 with direct injection and exhaust gas turbocharging | 4.0-litre V8 with direct injection and exhaust gas turbocharging |
Zapremina | 3982 cc | 3982 cc |
Maksimalna snaga | 430 kW (585 hp) at 5500-6500 rpm | 470 kW (639 hp) at 5500 – 6500 rpm |
Obrtni momenat | 800 Nm at 2350-5000 rpm | 900 Nm at 2500 – 4500 rpm |
Raspored pogonskog sistema | AMG Performance 4MATIC+ pogon na sva četiri točka sa poptuno promenljviom raspodelom obrtnog momenta | AMG Performance 4MATIC+ all-wheel sa poptuno promenljviom raspodelom obrtnog momenta i Drift režimom vožnje |
Menjač | AMG SPEEDSHIFT MCT 9G | AMG SPEEDSHIFT MCT 9G |
Kombinovana potrošnja goriva consumption2 combined combined | 13.5–12.5 l/100 km | 13.5–13.0 l/100 km |
Kombinovana CO2 emisija2 | 308–284 g/km | 308–295 g/km |
Ubrzanje 0-100 km/h | 3.4 s | 3.2 s |
Maksimalna brzina | 310 km/h | 315 km/h |
Kerb weight acc. to EC | 2105 kg | 2135 kg |
2 Navedene vrednosti utvrđene „WLTP CO2 vrednosti“ u smislu člana 2 br. 3 Implementing Regulation (EU) 2017/1153. Na osnovu ovih podataka izračunati su podaci o potrošnji goriva.
[1] Navedene vrednosti utvrđene „WLTP CO2 vrednosti“ u smislu člana 2 br. 3 Implementing Regulation (EU) 2017/1153. Na osnovu ovih podataka izračunati su podaci o potrošnji goriva.