Tradicionalno Veče mladog crvenog francuskog vina, novog Božolea, i ovaj put svečano je obeležilo početak Francuske nedelje u Beogradu, koja se ove godine obeležava od 20. do 27. novembra pod sloganom “10 godina prijateljstva u akciji“. Na žurci povodom dočeka Novog Božolea u Promenadi prisustvovao je veliki broj zvanica, diplomata, direktora francuskih i srpskih preduzeća, poznatih privrednika i javnih ličnosti.
Ljubitelji francuskih proizvoda i gastronomije uz vino su imali prilike da se pored sira Ile de France posluže i Le Roustique kamemberom, sirnim namazom Tartare, mekanim Saint Agurom sa plavim plemenitim plesnima i neodoljivim Biser Selektom koje je predstavila kompanija Mlekoprodukt, a u cilju širenja francuske kulture i gastronomije u Srbiji.
Novi Božole (Beaujolais nouveau) je mlado crveno francusko vino koje se konzumira odmah nakon fermentisanja. Njegova proizvodnja i potrošnja se naglo povećava i danas, jer se sve više pije u svetu. Japanci, koji su noviji potrošači i ljubitelji vina, iznajmljuju ruske kargo letove, da prevezu Božole u Tokio i druge japanske gradove. Blizu 200 zemalja danas pije Božole.
Smatra se da Božole može da se pije, ili počinje da se pije, trećeg četvrtka novembra, svake godine. Tada se širom Francuske dočekuje Novi Božole u restoranima, kafićima, uz muziku i festivalsku atmosferu. Francusko-srpska privredna komora je unazad sedam godina taj običaj prenela u Srbiju, proslavljajući ga sa partnerima i zvanicama Komore.
Francuska nedelja je manifestacija koja predstavlja niz kulturnih, edukativnih i poslovnih događaja za sve ljubitelje francuske kulture, a čiji je krajnji cilj je promocija francuskog biznisa u Srbiji.