Da li ste znali da je život u kući još uvek dominantan na našim prostorima? U prilog tome govore i poslednji rezultati popisa stanovništva iz 2022. godine, u okviru kog se ističe podatak da čak 70 odsto građana Srbije živi u kućama.

Kuće u Srbiji najčešće se grade od čvrstih materijala kao što su kamen, cigla i beton, dok za izgradnju krovova dominira crep. Bez obzira na činjenicu što gradnja stambenih prostora raste u većim gradovima, kuće ubedljivo ostaju dominantan izbor za mnoge ljude u Srbiji. Dobar krov ne sme praviti kompromise kada je u pitanju kvalitet i za njegov izbor je potrebno uložiti istu količinu i vremena i pažnje, koliko i za zidove građevine. Zbog toga ne čudi što je među investitorima i građevinarima omiljeni izbor crepa upravo Tondach Continental 9, kompanije Wienerberger.

Mnogi stručnjaci ističu da se moderan izgled krova postiže većom dimenzijom crepa kako bi krov izgledao elegantnije. Zanimljivo je da Continental 9 ističe upravo njegov format – novi crep poseduje veće dimenzije 50×30 cm i potrebno je samo devet komada po kvadratnom metru, te u bukvalnom smislu opisuje „manje je više“ eleganciju. Značajna osobina crepa velikog formata jeste i ta što je pogodna za postavljanje na krovove sa malim nagibom, koji su deo moderne gradnje i preuzimaju vodeći stil u izgradnji porodičnih domova.

Nova linija crepa integrisala je u svoj dizajn najbolje odlike klasične i savremene gradnje. Izgrađen od prirodne engobirane gline, po najvišim standardima moderne proizvodnje, svojim svedenim linijama, velikim formatom i jedinstvenom bojom predstavlja svojevrsni savremeni klasik arhitekture XXI veka.

Za Wienerberger, krov nije samo građevinski element. Krov predstavlja posvećenost pružanju najvišeg kvaliteta usluga.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.